Daca cele peste 1,000 de idei despre care ai putut citi aici ti-au fost de folos, iata si cateva precizari legate de resursele de unde au provenit aceste idei.

Pentru ca sursele difera, se prea poate ca unele dintre idei sa se suprapuna sau sa fie foarte asemanatoare. Acest lucru intareste valoarea ideilor respective: daca doi oameni sau mai multi spun ca au avut succes in acest fel, asa trebuie sa fie!

idee de succes

In librariile romanesti gasesti sigur “Freakonomics“, de Steven D. Levitt si Stephen I. Dubner, “Cercul inovatiei”, de Tom Peters, “Sfarsitul advertisingului, asa cum il stim“, de Sergio Zyman si Armin Brott.

Alte exemple de carti cu idei si exemple din viata reala sint “Tot ce ar trebui sa stii despre PR“,  de Anthony Davis, “2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes“, de Denny Hatch si Don Jackson sau “Buzz marketing” de Mark Hughes.

Cat de important este sa citesti? Informatiile pot fi acumulate pe mai multe cai. Poate preferi formatul video, poate audio, insa lucrurile scrise raman. Le poti relua, exersa, repeta, sublinia, taia si adapta dupa nevoile tale. Le recomand.

Iata aici un alt articol in engleza, cu 25 de titluri, unele consacrate, altele recente, care au revolutionat, cel putin in parte, gandirea economica sau doar anumite parti din ea.

Vei gasi idei de marketing privind partea de publicitate, partea de relatii cu clientii sau cea care tine de dezvoltarea unei afaceri prin influentare.

Din astfel de resurse si-au extras ideile multi dintre oamenii de afaceri de succes ai zilelor noastre sau dintre cei intrati, deja, in legenda. Poti sa te alaturi corifeilor, discipolilor sau criticilor acestora.

De mai multe ori, asa cum poti vedea aici, expertii au fost numiti si citati cu exemple concrete, date si cifre, care au exemplificat si motivat alegerea lor ca resurse de idei de marketing si inspiratie.

Intr-o era a comunicarii tot mai febrile si mai facile, poti ajunge foarte usor si foarte repede la un volum urias de informatii, dintre care sa le selectezi pe cele utile, care se potrivesc nevoilor si preferintelor tale.

Astfel, aici, poti gasi un alt articol, tot in engleza, care enunta 100 de astfel de resurse, fie ca este vorba despre personalitati recunoscute, fie despre publicatii online, prestigioase si acceptate ca etalon de calitate si utilitate.

In articolul de mai sus este vorba despre conturi de Twitter, pe care le poti urmari in timp real. La fel de bine, poti cauta paginile de Facebook sau LinkedIn ale personalitatilor sau publicatiilor respective si poti urmari prezenta lor pe YouTube sau SlideShare.