Mai poti citi despre sponsorizare aici. Acest articol revine asupra temei datorita unor provocari, legate de cateva evenimente recente. Acestea au lasat impresia ca exista o perceptie gresita asupra sponsorizarii in general si ca aceasta perceptie este destul de raspandita, culmea, inclusiv printre sponsori.

Atentie, sponsorizarea NU este o donatie!

Aici nu se pune problema de mila, de pomana sau de favoruri. Fiind direct legat de sport si cu experienta destul de bogata in handbal, articolul foloseste exemple din acest domeniu, chiar daca s-ar putea sa zgandare niste orgolii.

Cel mai recent, un club cu rezultate internationale excelente a apelat la donatii publice pentru supravietuire, pentru ca dispare sponsorul principal. Incredibil!

Mulțumesc pentru interes! Articolul "Cauti sponsor?" este accesibil în schimbul unui abonament valabil 12 zile. Calitatea și utilitatea informațiilor presupun, printre altele, documentare, redactare, publicare și întreținere tehnică. Dacă dorești să primești acces, te rog să confirmi plata echivalentului sumei de 3 EUR. Vei primi un link pentru a avea acces la continuarea articolului. Să-ți fie de folos!
Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedInShare on Google+