LinkedIn: promovarea eficientă este mit sau adevăr? 10 exemple de succes

Social media pentru profesioniști este cel mai bine reprezentată de LinkedIn. Promovarea prin această platformă a fost deseori pusă la îndoială de diverși utilizatori, având la bază propria experiență sau… zvonurile (informații preluate de la alții și distribuite mai departe, fără a fi verificate). Este momentul să ia cuvântul cei care au alocat bugete pentru promovarea prin LinkedIn. Iată cele 10 exemple promise, preluate din articolul de aici:

Folosind formate diferite, dintre cele puse la dispoziție pentru promovare de LinkedIn, uneori într-o manieră creativă unică, organizațiile folosite ca exemplu și-au împlinit dorințele cu rezultate demonstrabile. Puterea pusă la lucru a venit din conținut sponsorizat pentru Adobe, din mesaje sponsorizate prin InMail, pentru CBRE, prin valorificarea excelentelor filtre demografice, pentru Universitatea de Stat Utah.

Firma de software IR din Australia a implementat formularele de generare de lead-uri puse la dispoziție de LinkedIn, HubSpot a dat lovitura cu reclame-text, înregistrând creșteri de 60% pentru rata de clic, CA Technologies a realizat conversii eficiente cu anunțuri dinamice, VistaVu a valorificat o audiență de nișă bine rafinată, folosind criteriile de selecție LinkedIn.

Clever Zebo a folosit țintirea pe mai multe nivele, generând lead-uri de calitatea cea mai bună și o conversie excelentă, de 15%, Aspect a generat amplificare prin conținut sponsorizat, Integrative Therapeutics a reușit conectarea printr-o strategie comprehensivă, combinând mai multe tipuri de campanii de promovare prin LinkedIn, crescându-și baza de date cu mai mult de 25%.

Toate detaliile legate de exemplele de succes de mai sus pot fi citite aici. Dacă ei au reușit, înseamnă că succesul este la îndemână, obiectivele pot fi atinse, eficient, planificat și cu satisfacție maximă, inclusiv prin LinkedIn. Cum? Iată continuarea…

LinkedIn: Ce instrumente oferă? Iată 5 dintre ele

(1). Un profil LinkedIn permite asocierea unei pagini, alocate unei organizații (firmă, atelier foto, furnizor de servicii, orice…). Pagina oferă o secțiune dedicată prezentării produselor sau serviciilor, iar traficul către această secțiune (tab) poate fi ușor monitorizat. Aici pot fi puse link-uri, fotografii, mărturii de la clienți și multe alte forme de promovare.

(2). Cu ajutorul aceleiași secțiuni, pot fi dezvoltate multiple versiuni ale paginii, menite să țintească segmente diferite de public, pornind de la informațiile din profilele LinkedIn ale persoanelor vizate. Afișând informații relevante, puterea de convingere crește exponențial, iar probabilitatea unei rate de clic ridicate va crește.

(3). Notificările din actualizările (noutățile) publicate pot fi utilizate eficient ca mijloc de comunicare, pentru a promova propriul website cu ajutorul link-urilor inserate în mesaje.

(4). Statisticile paginii organizației oferă informații generice privind vizitatorii și comportamentul lor contextual. Astfel, pot fi făcute observații privind eventuale îmbunătățiri necesare în anumite zone, comparând rezultatele și variația în timp a acestora.

(5). În fine, anunțurile publicitare LinkedIn, promovate în interiorul rețelei de utilizatori, într-o manieră similară promovării prin motoarele de căutare obișnuite. Folosind țintirea bine profilată, pot fi generate lead-uri de calitate superioară și trafic relevant, în funcție de criteriile selectate.

LinkedIn: 4 beneficii… pentru început!

Așa cum scrie autorul articolului de aici, optimizarea campaniilor de promovare prin social media se poate face eficient, pornind de la avantajele căutării verticale și profilarea fină și precisă pusă la dispoziție de platformele dedicate. În ciuda unor opinii lipsite de fundament, costurile pot fi accesibile, inclusiv pentru firme mici.

#1. Țintirea – prin InMail sponsorizat, audiența poate fi țintită în funcție de paginile vizitate, de locație geografică, de domeniul de activitate, nivelul de calificare, experiență, vârstă și multe alte criterii. Combinarea acestora poate fi un instrument eficace, în vederea selectării profilelor identice sau cât mai apropiate de profilul clientului ideal, spre beneficiul tău imediat.

#2. Segmentarea – transmiterea unui mesaj relevant pentru persoanele vizate, prin adresarea directă și personală, va avea rate de conversie și rezultate mult peste nivelul generat prin alte mijloace de promovare obișnuite. Totul este accesibil și benefic, cu ajutorul unei selecții fine, așa cum permite LinkedIn.

#3. Conținutul – de la titlul mesajului din InMail, până la utilizarea cuvintelor cheie relevante, simplitatea unui îndemn de trecere la acțiune și concluzia mesajului pot fi generate lead-uri rapid și ușor, într-o manieră plăcută pentru persoanele vizate, transmițându-le informații utile, la momentul potrivit. Beneficiază de puterea mesajelor transmise în acest mod!

#4. Aplicații și accesorii – prin LinkedIn pot fi transmise mesaje care să permită reacții imediate sau ulterioare recepționării și citirii lor. Un grad de automatizare simplifică și ușurează comunicarea, permițând programarea unor alarme de notificare sau chiar stabilirea unor întrevederi. Flexibilitatea este un beneficiu căutat!

În toate există măsură, soluții pot veni după o testare îndelungată, folosind propria experiență, sau după parcurgerea unor articole informative, cu exemple testate de experți, evitând erorile și corecturile care consumă timp și bani. Succes!