Cele 10 idei pe care le vei găsi în fiecare dintre cele 10 surse de mai jos pot fi exact ceea ce căutai, ce ți se potrivește, ce ai nevoie chiar acum. Cine caută, găsește!

#1. Prima sursă pentru 10 idei este Chase. De fapt, Chase a strâns un grup de specialiști în marketing digital, care au contribuit cu sugestii pentru campaniile sociale din 2017 – un plan care să te ajute să te dezvolți.

#2. Poate că prima sursă pare mai puțin cunoscută în România, motiv pentru care beneficiază de mai puțină încredere. Și HubSpot are mai multă notorietate în alte țări decât la noi, însă acest lucru poate fi un avantaj.

Iată aici exemplele pe care le oferă, inspirându-se din succesul cu care s-au diferențiat și impus mărci care au construit afaceri impresionante. Cele 10 idei de la mărci diferite combină fidelitatea față de calitate, atenția față de nevoile publicului țintă, comunică simultan prin mai multe canale, cu claritate, concis și transparent.

#3. Pentru cei preocupați de marketing în profunzimea lui, ideile pot fi puse la lucru eficient numai cu instrumentele adecvate. Fie că este vorba despre planificarea sau organizarea comunicărilor, fie despre analiza și utilizarea datelor și informațiilor culese, cele 10 idei de unelte indispensabile s-ar putea să te ajute enorm. Vezi aici care sînt și cine le folosește.

#4. O altă colecție de 10 idei, de această dată din strategiile de negociere, se află aici. Una dintre idei este să fii mereu conștient de timpul care trece, atât pentru tine, cât și pentru cei cu care negociezi.

#5. Pentru a te regăsi în topurile audiențelor, câteva dintre aceste 10 idei vor fi, cu siguranță, utile. Ele sînt extrase din exemple concrete, pe care le poți folosi cu încredere ca indicatori de succes pentru felul în care le pui în practică.

#6. Revenind la instrumente și unelte, tehnica dispune de posibilități care se înmulțesc rapid în fiecare zi. Pentru a ține pasul, este aproape imposibil să te descurci fără astfel de instrumente de automatizare, de generare de conținut, de prezentare profesională, de evidență a activităților. Găsești 10 astfel de idei aici.

#7. Pentru ce să folosești instrumente cum sînt cele de mai sus? Cui i se aplică? De exemplu, vezi găsi aici 10 idei pentru datele pe care ți-ar fi util să ai instrumente de măsurare și urmărire, care să-ți permită să te adaptezi și să răspunzi nevoilor clienților tăi. Poate fi vorba despre mesaje trimise automat prin email, rata de deschidere, rata de conversie, etc.

#8. Este important să ai un oarecare spirit de anticipare, pe care poți să-l antrenezi folosind informațiile și cele 10 idei de aici. Se referă la tendințele anului 2017 – folosirea dronelor, impactul video, lucrul la distanță, comerțul electronic și alte evoluții tehnologice de care va fi nevoie să ții cont.

#9. Și pentru anticipare ai nevoie de unelte – programe software capabile să optimizeze pagina ta de Internet, ca design și conținut autentic și căutat de motoarele cele mai folosite de Internauți. Găsești aici chiar mai mult de 10 idei pentru astfel de programe utile, de la SEO la YouTube și CrazyEgg.

#10. A zecea resursă ești chiar tu! Te afli aici, citești aceste articole, pentru că ai pornit într-o căutare. Ceva te frământă. Preocupările tale pot găsi ușor și rapid cele mai bune răspunsuri.

Ai la dispoziție aici peste 400 de articole cu soluții și idei, gata să fie puse în aplicare, spre beneficiul tău. Recomandă-le și celor care știi că s-ar bucura să le folosească. Iar dacă ți se pare că ar dura prea mult să le aplici pe cont propriu, cere ajutor, este suficient să scrii un comentariu la acest articol sau să trimiți un mesaj. Succes!