Idei de marketing are toată lumea, diferența vine din felul în care le testează fiecare, pentru a verifica dacă au succes sau… bat câmpii. Orice risipă, de energie, timp sau bani, poate fi decisivă, lăsând loc celor mai bine pregătiți, cu mai multă inspirație sau… atenție la detalii. Înainte să cheltui, verifică! Orice mic test poate economisi resurse importante.

Când ideile se adună tot mai multe, din surse diferite, care mai de care mai „garantate”, pe care le testezi mai întâi? Pe cele mai ieftine? Pe cele mai rapide? Pe cele mai promițătoare”? Cum poți pune pe pilot automat testarea tuturor acestor idei de marketing, în timp ce-ți vezi de creșterea afacerii, prin atragerea de clienți noi?

Instrumente de testare pentru idei de marketing eficiente

Așa cum apar, multe dintre aceste instrumente de testare pentru idei de marketing eficiente dispar, după o perioadă de „vogă”. Totuși, giganții ca Salesforce, MailChimp și HubSpot au multe soluții disponibile, testate cu succes de-a lungul timpului. Cândva, s-au aflat și ei la început. Acum, domină nișele pe care activează. Infailibili? Bugete de promovare colosale? Ce ingrediente conține rețeta succesului?

Instrumente relativ noi, eficiente și ușor de folosit, oferă și TheHOTH. Unele pot fi folosite gratuit, ca motivație pentru a cere… mai mult. Le găsești aici. Cuvântul cheie este SEO – analiză, conținut, linkuri, indicatori de performanță. Desigur, însoțite de articole publicate pe blogul lor, cu explicații, exemple și răspunsuri documentate consistent.

De ce mai stai? Aruncă o privire, dă o tură prin depozitul lor, pune la treabă instrumentele și fă-ți o impresie. Automatizarea te scutește de risipa de timp și de bani, iar dacă rezultatele vin, vei avea toate motivele să vrei mai mult de la ei. Dacă rezultatele întârzie… răspunsul este delicat.

Pentru orice problemă, soluția este una adecvată, potrivită și personalizată pentru contextul în care a apărut problema respectivă, toate condițiile specifice și factorii de influență. Orice instrumente de aplicare a unor idei de marketing profitabil au limite și riscuri.

Dintre multele opțiuni disponibile, orice afacere de succes folosește un număr limitat, păstrează active doar cele mai eficiente instrumente și idei de marketing, pe care le poate monitoriza și gestiona cu oamenii pe care-i are la un moment dat. Poți avea zeci de costume în garderobă și zeci de cămăși, însă poți purta o singură ținută la fiecare ocazie. Cum alegi ținuta cea mai potrivită?