Revin mereu la Valorile de Marketing Profitabil. Cu riscul de a le nedreptăţi pe celelalte, m-am referit mai întâi la importanţa unui Titlu şi am scris despre “Titluri care vândaici. Prea multe firme mai folosesc şi astăzi anunţuri în care fie nu au un titlu, fie titlul este denumirea firmei.

Acum voi continua cu importanţa utilizării unor expresii şi cuvinte care vând, atât în titlu cât şi în conţinutul mesajului de promovare.marketing profitabil

Cuvintele pot fie să adauge putere mesajului tău (şi, astfel, să îţi crească şansele de succes), fie să contribuie la „îngroparea” lor (reducându-ţi şansele de reuşită).

Cuvintele şi frazele pe care le foloseşti în marketingul tău şi textele mijloacelor de promovare (toate elementele media) sunt, evident, foarte importante.

În cursul anilor, am pus laolaltă o listă de cuvinte de impact puternic, care vând şi cuvinte care obstrucţionează procesul de vânzare.

Înţelege şi utilizează aceste tipuri de cuvinte şi fraze, iar conceperea textelor va câştiga o putere enormă…

Cuvinte care vând:

Cele mai convingătoare şi de impact 55 de cuvinte

din limba română

Câştigă

Sănătate

Valoare

Fericit

Minunat

Recomandare

De încredere

Sigur

Dorit
FrumosSiguranţă
Mulțumesc pentru interes! Articolul "Cuvinte care vând" este accesibil în schimbul unui abonament valabil 12 zile. Calitatea și utilitatea informațiilor presupun, printre altele, documentare, redactare, publicare și întreținere tehnică. Dacă dorești să primești acces, te rog să confirmi plata echivalentului sumei de 3 EUR. Vei primi un link pentru a avea acces la continuarea articolului. Să-ți fie de folos!
Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedInShare on Google+