Marketing Week merită aplauze: oferă idei de marketing extrase din 5 statistici relevante pentru sport, sponsori, personalități publice care promovează diverse produse și multe alte informații interesante. Le poți găsi aici, în engleză. Vei vedea sume, creșteri și ce fel de sponsori se implică.

Comportamentul publicului poate fi influențat de susținerea unor sponsori pentru sportivii preferați sau pentru personalitățile cu care simpatizează fanii la un moment dat… sau o perioadă de timp mai îndelungată. Fie că ar fi tenis, fie fotbal de Liga Campionilor, asocierea unei personalități cu o marcă de produse poate face diferența dintre succes și… anonimat.

Este evidentă personalizarea formelor de promovare, mai ales acum, când selectarea microscopică și detaliată a preferințelor publicului se poate face automat, cu instrumente complexe, în timp real. Vezi anunțuri croite după comportamentul tău, dedus de algoritmi sofisticați. Astfel, ei combină modul în care utilizezi Internetul cu informațiile pe care le divulgi folosind telefonul sau televizorul inteligent, tableta sau alte mijloace electronice.

Cu alte cuvinte, în mod dinamic și în timp real, cineva știe ce citești cel mai des, ce cumperi, ce muzică preferi, filme, emisiuni, servicii și așa mai departe. Modă? Avem reduceri! Concerte? Ia-ți ultimele bilete disponibile! Vedete? Uite ce-a mai făcut favoritul tău azi!

Cei care vor să se promoveze au o flexibilitate sporită în administrarea bugetelor. Ei mută banii instant din reclame cu randament sub cel dorit spre metode și instrumente cu eficiență mai mare. Unii renunță complet la social media, alții publică noutăți de câteva ori pe zi. Ritmul și opțiunile sînt dictate de publicul țintă.

Vrei să alegi cele mai potrivite idei de marketing pentru a-ți atinge eficient obiectivele? Cum te descurci într-un ocean de informații atât de diverse? Astfel de statistici îți pot arăta realitatea și un fragment din viitorul indicat de tendințe, însă fără garanții sau asigurări. Succes!