Search Engine Land a publicat un articol interesant privind un tabel periodic al campaniilor de email marketing. Interesant ca impact vizual, pe de o parte, ca abordare, pe de altă parte, acest tabel periodic poate fi util inclusiv pentru o verificare relevantă a indicatorilor de performanță. De asemenea, poate reprezenta un reper, o listă de comparații pentru pașii urmați, fiecare cu o eficiență măsurabilă proprie, specifică unui context bine definit, distinct de alte campanii.

Ca unele dintre instrumentele cele mai utilizate de marketing, campaniile de promovare prin email pun periodic mesajele tale în fața clienților sau potențialilor clienți, cu care ai sau vrei să construiești o relație benefică, furnizându-le soluții, explicații și răspunsuri la eventualele întrebări.

O variantă frecvent utilizată este difuzarea mesajelor prin listele de email marketing ale unor publicații (online) cu cititori fideli, relevanți față de profilul clientului ideal, specific afacerii tale. Dacă au o listă deja formată, vei avea la dispoziție opțiuni de promovare mai avansate, decât dacă ești abia la începutul construirii unei liste de abonați pentru mesajele tale – mai mulți destinatari, rapoarte de activitate complexe, filtrare și segmentare după criteriile dorite, transparență și promptitudine, printre altele.

Spor la lectură interesantă și, dacă ai nevoie de idei pentru campaniile proprii de email marketing, te putem ajuta!