Revin asupra articolului cu un pliant al unei agentii imobiliare. Hai sa-l mutam, de pe trotuar in interiorul unui targ specializat.marketing la targ specializat

Pe de o parte, la targ este prezent un public avizat, interesat cel putin sa obtina mai multe informatii, detalii despre oferte si ocazii.

Pe de alta parte, acel pliant se va afla in prezenta unei concurente acerbe cu formele de promovare ale altor firme cu proiecte si servicii imobiliare.

Pliantul va fi nevoit sa faca fata unor spoturi video concurente, unor anunturi la statia de amplificare, unor prezentari sustinute cu machete 3D, concursuri, tombole, oferte irezistibile.

Cum crezi ca s-ar clasa pliantul descris aici printre materialele de promovare de la targul specializat? Ar intra in top 5? S-ar clasa printre primele 20?

Poate ca firma isi concepe si distribuie pliante diferite pentru targuri, cu mai multa atentie la detalii, la context sau la exigentele competitiei.

Crezi ca un astfel de exercitiu este relevant, cum am facut mutand pliantul de pe trotuar intr-un targ de specialitate?

Tine cont ca, intentionat,  observatiile s-au limitat doar la cateva dintre valorile esentiale de marketing profitabil, menite sa faca diferenta dintre succes si esec.

Oricand, poti adauga testimoniale, distinctii sau date statistice favorabile , cupoane sau taloane pentru concursuri sau pentru inscrierea intr-un grup cu acces preferential la informatii sau servicii cu regim special.

Ai sesizat vreo absenta, pana aici, dintre valorile de marketing profitabil? Am lasat la sfarsit poate cea mai importanta componenta, si nu intamplator.

Prea multi oameni uita sa o foloseasca sau, pur si simplu, cred ca este lipsita de relevanta (sau o folosesc gresit). Este vorba despre garantie sau asumarea riscurilor.

Garanteaza-i potentialului client rezultatele pe care si le doreste, in masura pe care ti-o permiti, fara exagerari spectaculoase. Explica de ce esti capabil sa oferi o astfel de garantie, usureaza-i alegerea, eliminand grijile pe care si le face.

Inainte de a lua o decizie, majoritatea cumparatorilor isi pun tot felul de intrebari. Gasesti 13 dintre acestea in ghidurile gratuite de aici. Multi au indoieli si dupa ce cumpara, intrebandu-se daca au luat decizia cea mai buna.

Elimina remuscarile potentialilor cumparatori oferind o garantie solida. Stii ca oamenii cauta mai multe oferte, nu numai pentru a gasi pretul cel mai mic, ci si pentru a gasi alte beneficii explicite.

De exemplu, cand cumperi o incaltaminte, o masina de spalat, mobilier de baie sau chiar un autoturism, perioada de viata garantata a acestora poate schimba decizia de achizitie, influentand-o mai mult decat pretul initial.

In fine, cred ca ai inteles care sint diferentele intre succes si esec si de ce este usor sa le folosesti in favoarea ta. Aceste valori de marketing vitale – titlul, oferta, beneficiile, garantia, confirmarile sociale, solicitarea de trecere la actiune – te ajuta sa cresti.