Oricum va fi, acest an va fi mobil. Traficul online a crescut exponențial, numărul de aplicații dedicate aparatelor mobile este uriaș, numărul de aparate mobile este în continuă creștere iar conținutul publicat are o componentă comercială mobilă tot mai importantă.

Una dintre explicații este fidelitatea foarte mare a utilizatorilor de mobil pentru platformele pe care le accesează în mod frecvent: social media – Facebook, Instagram, Pinterest, jocuri, comunicare video, apeluri și mesagerie online instant – WhatsApp, Viber, Skype, aplicații de navigare, de e-commerce, informații meteo, etc.

Pentru a beneficia de oportunitățile accesibile prin aparate mobile, iată o serie de instrumente de marketing menite să-ți îmbunătățească rezultatele. Soluțiile vin de la Geek Time și App Developer Magazine, fiind oferite gratuit, în engleză.

Primul set de unelte (clic aici) te invită să conștientizezi că mesajele transmise prin social media iau locul obișnuitelor SMS-uri, să ții cont de faptul că 91% dintre mărcile de top au dezvoltat și oferă cumpărătorilor aplicații mobile dedicate.

De asemenea, ai la dispoziție soluții de marketing bazat pe localizare, care te ajută să personalizezi campaniile promoționale în timp real, atunci când clienții se află în apropierea ta, pentru a le trimite notificări.

Pentru că mai mult de 50% din comerțul online va fi reprezentat de tranzacții de pe mobil în acest an, iată aici al doilea set de soluții, cu ajutorul cărora să-ți mărești traficul, să atragi mai mulți clienți și să-ți crești vânzările.

Printre soluții se află unelte de monitorizare în timp real pentru impactul campaniilor și eficiența fiecărui element – cupon, videoclip, descărcare, sumă, timp, rată de conversie, rată de abandon – pentru fiecare reclamă sau mesaj promoțional care ajunge la publicul tău țintă.

În fine, pentru ceea ce va reprezenta sistemul tău general de marketing, iată aici al treilea set de 45 de soluții și instrumente de la Razor Social, menite să susțină fie automatizarea operațiunilor tale de marketing, fie testarea campaniilor, optimizarea paginii de Internet și găsirea unor contacte de afaceri și persoane cu influență asupra clienților tăi.

Spor la treabă în noul an, mult succes în inițiative și lectură plăcută și utilă!