Un tezaur este bine păzit, iar harta lui este deseori sursă de legende și povestiri de spus la foc de tabără. Ei bine, azi este rândul tău să parcurgi o astfel de „hartă”, care-ți arată locuri pline de comori pentru afacerile care vor să crească în mod profitabil, pe termen lung.

Ca orice trezorier care se respectă, harta este compusă din fragmente lipite, simboluri și legături cifrate, menite să înlesnească accesul numai pentru cei perseverenți, abili și îndrăzneți. Așadar, mai jos vei parcurge o listă de resurse pentru marketing, pornind de la personalități recunoscute pentru succesele lor și încheind cu laboratoare de testare.

Personalități

Jay Abraham

Rich Schefren

Ryan Deiss

Jeff Walker

David Frey

Clayton Makepeace

Andy Jenkins

John Carlton

Tony Robbins

Robert Cialdini

Scott Boulch

Seth Godin

Gary Vaynerchuk

Dan Kennedy

Guy Kawasaki

James Altucher

Jeff Bullas

Derek Halpern

Mari Smith

Amy Porterfield

… și mulți alții

Portaluri de informații (articole, studii de caz, exemple, statistici, etc.)

MarketingProfs

Hubspot

Social Media Examiner

Mashable

Business Insider

PR 2.0

TechCrunch

Marketing Sherpa

Marketing Land

SEORush

Forbes

Huffington Post

SEOmoz

Business 2 Community

Simply Zesty

Crazy Egg

Business Wire

Problogger

Content Marketing Institute

Emarketer

HelpScout

Astfel de resurse pentru marketing pot fi mult mai multe, iar o cale de acces spre tezaur poate fi găsită folosind „Google Alerts” și alegând cuvintele cheie de interes, împreună cu frecvența cu care să primești alerte, cu informații valoroase la zi, din surse variate.

Conectarea la astfel de resurse te ajută să descoperi oportunități, cum ar fi evenimente la care poți participa online sau în persoană, unele dintre ele cu acces gratuit. Știu, ele conțin doar informații în limba engleză. Din păcate, resursele în limba română preiau, adesea, informații de acolo, pe care doar le traduc. Este de preferat originalul.

Unele dintre aceste resurse de marketing se referă la blogging, altele au ca subiect central lansarea unui produs sau a unei afaceri. Poți parcurge cursuri dedicate social media sau dezvoltării globale a unei afaceri, din punct de vedere strategic. Altele tratează subiecte variate, clasificate în categorii pe care le poți filtra ușor.

Găsești oricând recomandări, studii și exemple de succes, opinii despre tendințe, noutăți, anunțuri, metode, instrumente, grafice, sondaje, anecdote, clipuri video și multe alte lucruri interesante și utile. Caută-le: unele au mai fost pomenite în articole anterioare, altele nu, însă toate au mare priză la public!

Când crezi că ești pregătit să apelezi la „interpreți” pentru astfel de resurse, care să-ți pună la dispoziție priceperea și experiența dobândită filtrând zi de zi astfel de informații, contactează-mă. Să-ți fie de folos!