Există trei probleme ale oamenilor de afaceri aflați în căutarea ideilor de marketing profitabil:

lipsa de cunoștințe,

lipsa de timp

și lipsa de fonduri.

Fiecare dintre cele trei probleme are cel puțin o soluție.

Rich Schefren se referă la încă trei bariere în calea vânzărilor.

Prima barieră este impresia potențialului client că soluția propusă prin produsele sau serviciile tale nu va funcționa pentru el.

Dan Kennedy spunea că există trei nivele de a dovedi faptul că o soluție funcționează:

– dovedește că tu poți să o faci,

– dovedește că i-ai învățat pe alții să o facă

– și, mai ales, dovedește că au reușit să o facă și alții mai puțin abili decât potențialul tău client.

Prea mulți oameni au o părere nedreaptă despre ei înșiși, sînt prea aspri sau exigenți și au prea puțină încredere în propriile abilități.

A doua barieră este lipsa de încredere a potențialului client în abilitățile tale. Ce argumente aduci pentru a-l convinge că ești priceput, cel mai priceput, cel mai în măsură să-i rezolve problema, să-i împlinească dorințele?

Mai întâi, câștigă-i încrederea și apoi convinge-l cu mărturii de la clienți existenți și alte confirmări sociale, care să îți confirme seriozitatea și valoarea ca profesionist.

Ultima barieră este ”pot să o fac și singur, nu am nevoie de tine”.

E simplu: poate să o facă potențialul tău client la fel de bine ca tine? Poate să o facă la fel de rapid?

Orice teste presupun costuri pentru erorile care apar, atât ca timp cât și ca bani.

Mai mult, știe cum să depisteze cu precizie aceste erori și să le elimine?

Mult succes pe drumul unui marketing profitabil!