…și cum a înregistrat cea mai mare creștere a vânzărilor din ultimele două decenii:

Kohl’s este marca unui lanț de magazine listat la bursa din New York. Transformările majore din ultimele două decenii i-au redus semnificativ numărul de cumpărători și au însemnat tot atâtea provocări pentru profitabilitatea afacerii. Inițiativele din ultimii doi ani au început să dea rezultate, după cum reiese din studiul de aici.

Prima îmbunătățire vine din creșterea traficului, atât în magazine, cât și online. De altfel, aceasta a fost prioritatea #1 a managementului. Vânzările trimestrului IV au atins 6,8 miliarde USD, o creștere de 9% față de anul anterior și ușor peste previziunile de 6,7 miliarde USD. De asemenea, s-au dublat profiturile în aceeași perioadă, spre satisfacția investitorilor.

Eforturile s-au concentrat asupra unei experiențe de cea mai bună calitate pe toate canalele, asociind aplicații mobile noi și investind în noi puncte de comercializare. A fost îmbunătățită experiența digitală pentru cumpărători prin programe de loialitate, investiții în platforma de e-commerce și diversificarea ofertei din gama de încălțăminte atletică.

Vânzările online au crescut cu 26% în trimestrul IV, atât prin creșterea traficului, cât și prin îmbunătățirea conversiei. Personalizarea ofertelor, introducerea unor concepte noi și concentarea asupra programelor de loializare au fost considerate strategiile principale prin care i-au determinat pe cumpărători să revină.

Un alt studiu confirmă aici cât de importantă pentru cumpărători este atenția dedicată lor și timpul care li se alocă, influențând direct rata de conversie în fiecare domeniu de activitate, cu diferențe semnificative, de la 4,95% la 36,97%. Studiul trece comparativ prin 34 de țări. Care vinde cel mai repede și cel mai ușor? De ce ajung mesajele de marketing mai eficient la cumpărători în Africa de Sud față de Brazilia?

Printre recomandările desprinse din concluziile acestui studiu despre cumpărători, se remarcă:

  • Accentuarea propriilor puncte forte, pentru valorificarea la maxim a avantajelor competitive;
  • Simplificarea procesului propriu de vânzări, cu pași ușor de parcurs și de ținut minte;
  • Utilizarea tehnologiei moderne, așa cum este specific pentru grupul tău de cumpărători– telefonie mobilă, Internet, programe de înregistrare și monitorizare a rezultatelor;
  • Concentrarea asupra activităților esențiale pentru creșterea vânzărilor și eliminarea celor care consumă resurse, fără impact pozitiv asupra randamentului afacerii.

Este esențială abordarea unui stil conversațional, construind o relație cu potențialii cumpărători, oferindu-le utilitate, încă de la primele informații puse la dispoziția lor. Adaptează-ți viteza la preferințele și nevoile exprimate de cumpărători. Folosește formatele și canalele publicitare despre care ai informații că îți asigură impactul dorit pentru campaniile tale de marketing.

Aici poți vedea care sînt categoriile preferate de reclame, ce văd bărbații și ce văd femeile cel mai adesea, după cum reiese dintr-un studiu recent. Reclamele Tv rămân favoritele celor mai mulți cumpărători! Tu ce canale folosești pentru a comunica eficient cu potențialii tăi cumpărători?