Demitizarea bugetului de marketing începe cu dezvăluirea metodelor de amăgire a proprietarilor acestor bugete. Întreprinzătorii care generează veniturile alocate activităților de marketing cumpără gogoși, spectacole de iluzionism, păcăleli și înșelătorii ale unor șarlatani autorizați… unii de alții.

Demitizarea se face eficient cu exemple, cu studii de caz, cu teste și exemple practice. Cei de la Marketing Sherpa rămân fără egal în domeniu. Dețin și publică vaste colecții de exemple de utilizare eficientă a titlurilor, efectelor vizuale și formatelor generatoare de conversii generoase.

Iată două exemple, pe cât de grăitoare, pe atât de valoroase:

  • Îmbunătățiri ale ratei de conversie de până la 816% pot fi găsite în articolul publicat de Daniel Burstein aici, despre 30 de titluri eficiente de promovare pentru pagini web.
  • 21 de elemente psihologice de impact, care transformă web designul într-o sursă eficientă pentru atragerea mai multor clienți, descrise de Flint McGlaughlin aici.

Cu descrieri amănunțite, cu sesiuni video de instruire, cu manuale consistente pline de metode științifice, formule matematice ale succesului și cifre concludente ale rezultatelor obținute, reușesc să demonstreze că marketingul este știință exactă, risipind orice perdea de fum și orice îndoială.

Multe dintre resurse pot fi obținute gratuit. Accesul la idei de marketing este liber și necondiționat, singura cerință fiind cea de timp necesar pentru parcurgerea, înțelegerea și aplicarea soluțiilor. Pentru cine se află în criză de timp, există experți pregătiți, gata să-și demonstreze utilitatea.

Scamatorii au un public dornic să-și închipuie, fie și vremelnic, că totul este posibil, dincolo de limitele înțelegerii umane. După ce plătesc bilete la spectacol, știu că vor fi vrăjiți și iluziile vor avea viață scurtă, odată ce perdeaua de fum se risipește.

Poți alege să îmbunătățești realitatea, fără să apelezi la halucinații sau iluzii, fără proiecții virtuale, care să idealizeze performanțe imateriale. Fundamentează deciziile și viitorul afacerii tale cu soluții reale, testate și demonstrate de experți. Începe cu ajutor de la Marketing Sherpa, gratuit. Încearcă și vezi cât de bune pot fi soluțiile lor.