Multe inventii revolutionare se pierd din lipsa de promovare, pentru ca afla prea putina lume de ele… sau afla altii, decat cei care ar fi interesati. Multe lucrari stiintifice sau de arta geniale zac uitate, pentru ca le-a lipsit promovarea. Multe produse aduna praf pe rafturi sau in depozite, pentru ca ambalajele sint prea putin atragatoare.
Solutii practice excelente, simple si ieftine sint prea putin folosite, pentru ca aceia care au nevoie cauta in alta parte, fara a avea habar de existenta lor.

Orice idee, orice proiect, pentru a avea succes, are nevoie de sustinere financiara si promovare

Dincolo de interesul imediat pentru valorificarea unei astfel oportunitati sta deseori sansa de a schimba lumea in bine: vindecarea unei boli, curatarea unei zone poluate,  facilitarea accesului in zone dificile, in adancimile marilor.
Alteori, oamenii urmaresc interese mai banale, insa esenta ramane aceeasi: odata facuta o descoperire, ea trebuie exploatata, promovata si cunoscuta de cat mai multa lume, pentru a fi pusa in valoare la potentialul ei maxim.
Aceleasi reguli se aplica si in cazul unor geme. Valoarea lor sta in spatele materiei brute neslefuite, descoperindu-se ochilor dupa ce intra pe mana expertilor, care le scot la lumina prin munca migaloasa. Oricat de mare ar fi un diamant, o singura actiune poate sa-l stirbeasca, pana la anularea valorii sale initiale.
Oricat de bogat ar fi palmaresul unui sportiv, o miscare gresita poate sa-i transforme valoarea in amintire. Performantele sportive au nevoie de sustinere financiara pe masura si promovare.
Unele comori ar disparea, acoperite de cenusiul straturilor suprapuse de praful indiferentei. Valoarea lor ar scadea, prin simpla scadere a interesului pentru ceea ce au de oferit. Imagineaza-ti cat de mult s-ar vedea un diamant sau un topaz stralucitor intr-o lume cenusie, anosta.
Din fericire, traiesti intr-o lume multicolora, plina de impresii, senzatii si diversitate de informatii. Intr-o astfel de lume, concurenta pentru a atrage atentia este mult mai mare. Fie ca vrei atentia cumparatorilor, fie a finantatorilor, este nevoie sa lupti pentru ea prin promovare, sa convingi, astfel incat sa te numeri printre cei alesi.
O atitudine pasiva, de asteptare, te pune cel putin in randul doi sau chiar mai in spate, dupa cei care se promoveaza activ si se agita pentru a iesi in evidenta. Descrie beneficiile proprii pe care le asiguri. Arata-le unicitatea pe care o pui doar tu la dispozitia celor care te aleg, fa oferta irezistibila.
Cauta-ti clientii acolo unde stii ca-si petrec cel mai mult timp si unde-si investesc cea mai mare parte a intereselor si resurselor. Celor care asteapta le vine randul dupa cei care cauta si deseori se multumesc cu resturile ramase de la cei dintai.
Simpla prezentare a unei vitrine de trofee este insuficienta, ea trebuie stearsa de praf si noroi si transformata prin slefuire in diamantul atragator, ravnit de cautatorii de nestemate. Totul se transforma prin promovare, inclusiv laurii competitiilor, generand atractivitate cu valoare emotionala si comerciala pentru sustinatori.
Aceasta atractivitate este oscilanta. Este necesar ca ea sa fie generata si intretinuta in mod sistematic, reluata periodic, cu o frecventa constanta, folosind alternativ mijloace si cai diverse. Stand ascunsa, cum va atrage frumusetea admiratori? Ingropata, cum va atrage o comoara exploratori?
Este importanta sa duca vestea cineva, sa picteze un portret, sa descrie frumusetea, sa deseneze o harta a comorii ascunse… si sa mai spuna si cat de mare este comoara! Poate costa mai mult sa sapi si sa scoti comoara, decat valoreaza ea…
Daca marketingul ar fi inutil, iar lumea s-ar lipsi de el, varietatea de produse ai servicii ar fi extrem de redusa. Creativitatea ar fi mult mai putin solicitata, pentru a satisface diversitatea de preferinte ale cumparatorilor.
Fara promovare, multe informatii ar ramane ascunse, detaliile ar fi mai putin rafinate si slefuite, alegerile s-ar face cu o doza mult mai mare de risc. Ar fi nevoie de mai multe incercari pentru satisfacerea corespunzatoare a unei nevoi. S-ar dezvolta mai incet cercetarile si noutatile ar fi mai rare si mai putin surprinzatoare. Progresul s-ar face mai lent iar lumea ar fi mai cenusie.
Daca esti o fire pozitiva, ambitioasa si cauti solutii de promovare pentru a atrage cumparatori, este suficient sa recitesti pasajele ingrosate de mai sus. Ele reprezinta esenta succesului, asa cum l-au trait cei care au apelat la servicii de training sau consultanta in vanzari.
Au ales actiunea, sa se promoveze in mod activ, in loc sa astepte. Au apelat la cei care deruleaza permanent astfel de campanii. Au invatat si si-au imbogatit cunostintele si arsenalul de instrumente vitale succesului. Poti face aceeasi alegere, chiar de azi. Foloseste experienta altora si beneficiaza de metodele deja testate si cu rezultate garantate.
Ai ocazia sa-ti cresti vanzarile, platind doar un comision, in functie de performantele dorite si de nivelul de realizare a obiectivelor. Tu pui conditii. Intra pe http://www.rapidresultsmarketing.ro/, unde gasesti inclusiv ghiduri gratuite, daca ai nevoie sa faci o tura de proba, sa-ti faci o impresie preliminara. Succes!