Iată continuarea articolului referitor la cele cinci mituri pe care metodele de marketing profitabil le infirmă. Aici poți citi despre următoarele trei:

MITUL PUBLICITĂŢII #3: Nu trebuie să foloseşti un talon de răspuns, pentru că arată „neprofesionist”
Multe agenţii de publicitate şi design strâmbă din nas în faţa taloanelor de răspuns pentru că, din nou, ele nu „arată bine”. Un talon are capacitatea de a dubla instantaneu rata de răspuns. Prin urmare, trebuie să ai un motiv bine întemeiat ca să nu utilizezi un talon în anunţurile tale publicitare.

MITUL PUBLICITĂŢII #4: Ar trebui să apelezi la o agenţie de publicitate pentru designul reclamelor tale
Ca în toate domeniile, există agenţii bune şi agenţii mai puţin bune de design publicitar. Cu toate acestea, apelează doar la agenţii care utilizează „abordarea prin tehnici de publicitate directă”.
Niciuna dintre celelalte agenţii de design publicitar nu va obţine rezultatele la care ar trebui să te aştepţi de la reclamele tale. În aproape toate cazurile, eşti mai în măsură să creezi anunţurile tale publicitare, decât o agenţie de design.
Vei economisi sume importante şi aproape sigur că vei obţine mai mulţi bani prin reclamele pe care le produci tu însuţi. Mai multe pe această temă, mai târziu.

MITUL PUBLICITĂŢII #5: Reclama ta nu trebuie să conţină prea mult text (cuvinte) şi să aibă mult spaţiu liber

Aceasta este prima greşeală pe care o comit oamenii de afaceri în publicitatea lor. Nu ai cum să speri să obţii o rată înaltă de răspunsuri la reclamele tale, dacă nu le dai oamenilor un motiv (sau mai multe) să răspundă. Aceasta înseamnă că anunţul tău publicitar trebuie să abunde în conţinut.

Publicitatea este, de fapt, foarte simplă, cât timp urmezi câteva TEHNICI DE PUBLICITATE fundamentale şi testate. Aşa cum ai citit mai devreme, aceste reguli de bază sunt deseori ignorate, pentru că oamenii cred că reclamele lor trebuie să arate bine.
Multe dintre aceste tehnici pot fi aplicate fiecărui element media de promovare (reclame în ziare, reviste, cataloage de afaceri, anunţuri de mică publicitate, etc.). Mulți au învățat din greșeli, iar schimbările au fost benefice, aducând rezultate mai bune.

Au publicat anunțuri cu denumirea firmei ca antet, cu accent pe design, în detrimentul conținutului… acum vând mai bine, după ce au învățat aceste reguli. Tu poți evita frământările și costurile generate de aceste greșeli, aplicând aceleași reguli.
De îndată ce vei adopta această abordare de marketing profitabil a publicităţii cu răspuns direct, vei vedea garantat o creştere exponenţială a răspunsurilor şi vânzărilor.