In continuare, cele mai multe idei de marketing se indreapta spre publicitate prin televiziune, dupa cum reiese din raportul pietei pentru anul 2018, publicat de http://www.mediafactbook.ro/. Poate fi descarcat gratuit. Concluziile pot fi comparate cu informatiile pentru anii anteriori, cum ar fi cele din articolul de aici. Piata a ajuns la 454 de milioane de Euro, cu 10% mai mult fata de 2017.

Este interesant si firesc elanul bugetelor alocate pentru publicitate in 2018 sectiunii de online, inclusiv si mai ales site-urilor care au continut cu predilectie video. Eforturile platformelor de social media in aceasta directie raman considerabile si pot furniza surprize. De asemenea, pot aparea si noi jucatori, care vor imbunatati calitatea serviciilor oferite, prin concurenta.

Ramane de vazut cine va beneficia mai mult, dupa rafinarea regulilor de protectie a datelor cu caracter personal si aplicarea lor. Publicul pare tot mai selectiv, avand in vederea abundenta de informatii. Investitorii cer tot mai des randamente ridicate, constientizand posibilitatile multiple de promovare.

Au crescut bugetele si in OOH si radio, cu al zecelea an de scaderi pentru piata de publicatii tiparite. Se estimeaza ca si 2019 va fi un an de crestere pentru piata de publicitate. Foloseste informatiile pentru lua decizii in cunostinta de cauza!