Unele aplicatii disponibile pentru Android au fost descarcate pe telefoanele lor mobile de peste 50 de milioane de utilizatori. Sute de mii dintre acestia si-au rapit cateva minute pentru a-si exprima parerea despre aplicatiile descarcate, oferindu-le o stea, doua… sau cinci.

50 de milioane de utilizatori de telefoane mobile este un numar impresionant. Iti dai seama ce inseamna acest lucru, pentru marketing? As putea sa apelez la o multime de statistici, intrebarea este, tu folosesti instrumente de marketing mobil? I-ai luat in considerare pe acesti utilizatori?

27% dintre vizitatorii acestui blog si ai paginii de Internet dedicate serviciilor profesionale Rapid Results Marketing folosesc telefonul mobil pentru vizualizarea si navigarea printre pagini si informatii. Este un numar in continua crestere, de la o luna la alta.

E timpul…?

Am mai scris aici si aici despre marketing mobil si importanta in crestere a acestui mijloc de promovare. Exista firme specializate in instrumente specifice de marketing mobil. Iata cateva astfel de instrumente:

–          Varianta website pentru mobil (responsive) si tableta

–          Aplicatii pentru smartphone

–          Promovare si transmitere de reclame prin SMS si MMS (notificari, calendare, etc.)

–          Coduri QR

–          Cupoane mobile, virtuale

–          Cartele si carti de vizita virtuale

–          Comunicare social media (inclusiv reclame dedicate pentru mobil)

O sursa, care citeaza un sondaj facut de Google, afirma ca 98% dintre cei care primesc un SMS il si citesc, imediat. Am mai auzit aceasta informatie si din alta parte.

Cum le atragi atentia?

Iata ce spun profesionistii:

#1. Ofera Valoare. Daca tot i-ai distras atentia, ofera-i ceva care sa merite citirea SMS-ului sau MMS-ului primit de destinatar de la tine. Da-i un aspect de exclusivitate.

#2. Gandeste-te la conversatie. Ce si-ar dori oamenii sa primeasca de la tine, ce fel de informatii, ce tip de mesaje, ce beneficii?

#3. Nu deranja. Nu trimite mesaje la ore nepotrivite. Regleaza programarea mesajelor in functie de utilitatea informatiilor si de oportunitatea trimiterii lor.

Mai sint si alte modalitati de transformare a instrumentelor de marketing mobil in adevarate generatoare de profit. SMS-urile pot fi trimise in masa, gratuit, folosind serviciile descrise in articolul de aici sau altele similare.

Ce fac altii pentru marketing mobil?

La final, iti mai ofer o sursa de informare. Vei gasi aici o diagrama ilustrativa a tacticilor folosite de organizatii pentru propriile campanii de marketing mobil.

Potentialii tai cumparatori sint mobili si activi. Intalneste-i acolo unde cauta ei produse sau servicii ca ale tale. Ofera-le informatii, valoare, ajutor. Ai in acest articol cateva surse, de unde sa afli cum poti face acest lucru, in mod eficient. Spor la marketing mobil!