Fie ca preferi termenul de marketing content, fie ca iti place mai mult sa folosesti continut de marketing, conteaza sa tii pasul cu publicul tau tinta. Dorintele si nevoile lui sint reperele cele mai importante. Uneori, o lista de idei iti poate prinde bine.

In pana de inspiratie, tragi cu ochiul la vecini, sa vezi ce fac ei si cum se descurca. Uneori, s-ar putea sa primesti de acolo un colac de salvare, la momentul oportun. Uite aici o astfel de lista, cu 57 de idei pentru continut de marketing.

Fiindca articolul este in engleza, iata cateva extrase: interviuri cu cumparatorii tai (fideli), cu lideri sau formatori de opinie, ghiduri comparative de produse, dezbateri (inclusiv cu raspunsuri la cele mai frecvente intrebari) si multe altele.

In prezent, peste 92% dintre oamenii de marketing folosesc continut de marketing in campaniile lor (adica genereaza continut, il personalizeaza si il distribuie in comunicarile cu publicul tinta, masoara impactul si rezultatele concrete).

S-ar putea sa fie ilustrative pentru tine aceste 59 de statistici despre modalitatile in care firmele apeleaza la continut de marketing pentru a-si creste vanzarile si profiturile. Cea mai folosita tactica de continut de marketing este social media – 87% dintre oamenii de marketing o aplica.

Relevanta continutului este vitala, acesta trebuie organizat si personalizat intr-un mod care sa aiba semnificatie si calitate recunoscuta, usor de identificat pentru destinatarii sai.

Oamenii sint tot mai aglomerati cu informatii. Asadar, pentru a le simplifica alegerile, este esential ca relevanta continutului tau sa fie vizibila instantaneu, inca de la inceputul mesajului comunicat, prin titlul mesajului.

Ei bine, toate bune si frumoase, cu idei pentru continut de marketing si statistici… insa cum sa le pui in aplicare? Iata aici o lista de 50 de unelte, exact pentru acest scop. Gasesti orice, de la SEO concentrat pe continut, la platforme de publicitate prin YouTube sau alte motoare online.

Unele dintre aceste resurse sint gratuite, altele presupun abonamente sau achizitii cu plata pe loc, in schimbul unor biblioteci de continut de marketing. Poti crea, planifica, personaliza si distribui continut folosind aceste platforme, poti face schimburi sau poti chiar procesa software in aceste scopuri.

Ca si pana acum, aici poti gasi mereu astfel de repere utile, recomandate cu intentia de a-ti apropia succesul dorit. Conteaza foarte mult sa le folosesti la timp, pentru ca multe dintre ele se demodeaza rapid, fiind depasite de altele, mai performante, adaptate si actualizate.

Noutatile sint mereu un punct de atractie aproape imposibil de detronat din topul preferintelor si al audientelor. Cu alte cuvinte, lumea vrea stiri. Stirile trebuie sa fie utile, relevante si oportune, cu continut de marketing de calitate, in cazul vanzatorilor.

Pastreaza-ti luciditatea si evita imprastierea, dezorganizarea si lipsa de coerenta, pe care le presupune dorinta de a fi de toate pentru toti. Tine minte: relevanta este cheia. In rest, sint vorbe in plus, care afecteaza randamentul oricarui continut de marketing.

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedInShare on Google+