IMWorld este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului, in continua crestere de audienta. Promovarea acestui eveniment printr-o combinatie eficienta de mijloace si instrumente contribuie la atragerea unui numar mai mare de participanti, atat ca expozanti, cat si ca vizitatori, selectati pe baza unor criterii de relevanta definite cu precizie si enuntate ca atare.

Directiile de comunicare IMWorld vizeaza mai multe subiecte principale:

– mesajele includ referintele la speakerii (147) care contribuie la imbogatirea continutului conferintelor si prezentarilor legate de cele mai recente evolutii tehnologice si de tendintele anticipate din domeniile Internet of Things (IoT), AI (Inteligenta Artificiala), programare, eCommerce si MarTech;

– campaniile folosesc ca repere individuale participantii si expozantii (140) cu renume in domeniile lor de activitate, consolidand seriozitatea si potentand atractivitatea evenimentului, prin asocierea cu numele prestigioase ale unor giganti ca Microsoft, Symantec, Telekom, Engie, etc.;

– caracterul inovativ si utilitar al solutiilor (2,700) prezentate in cadrul evenimentului, cu relevanta atat pentru expozanti, cat si pentru vizitatori, din perspectiva tehnologica a abordarii viitorului apropiat intr-un mediu concurential caracterizat de viteza schimbarilor, de adaptabilitate si interconectivitate;

– motivarea propagarii mesajelor menite sa atraga atentia asupra evenimentului, pornind de la transformarea rapida si generalizarea digitalizarii mediului in care se desfasoara activitatile curente, atat cele profesionale, cat si cele personale, intr-o pondere tot mai mare, cum ar fi platile prin sisteme electronice si de comunicatie, scurtand durata tranzactiilor.

In total, conform unui articol recent publicat pe blogul IMWorld si accesibil aici, “…peste 1,800 de produse si servicii digitale au fost prezentate la Internet&Mobile World in 2016, cea mai ampla expo-conferinta de solutii digitale si IT pentru afaceri din Europa Centrala si de Est.

In 2017 au fost peste 9,000 de vizitatori, generandu-se peste 2,6 milioane de “atingeri” prin social media, o audienta de peste 19,7 milioane prin Tv si radio si peste 42,1 milioane de vizualizari pentru bannerele evenimentului publicate online.

Editia IMWorld 2018 va avea in prim plan omul si tehnologia, dupa cum poti citi aici:

7 scene mari cărora le corespund tot atâtea zone expoziționale cu soluții specifice;

25 de industrii și 5,000 de companii reprezentate la toate nivelurile;

9,000 de participanți cu profil de business, dintre care 5,500 de nivel CxO;

127 de sesiuni, 22 de start-up-uri autohtone, 7 zone de networking.

Cu siguranta, un astfel de eveniment merita toata atentia de care se bucura. Eficienta campaniilor de marketing prin participarea la evenimente se multiplica prin includerea intr-un mix completat de mobilizarea celorlalte canale accesibile si relevante pentru publicul tinta al fiecarei afaceri: Tv, radio, comunicate de presa, social media, bannere online, AdWords, bloggeri, postere la metrou, etc.

Practic, este aproape imposibil sa mai existe afacere care sa fie lipsita de relevanta pentru subiectele abordate la IMWorld sau afacere care sa le considere mai putin importante sau fara impact. Securitatea cibernetica, marketingul si eCommerce ar fi doar trei dintre cele mai arzatoare. Programarea este, de asemenea, tot mai importanta. Ce alegi?