După scandalurile din ultima vreme, legate inclusiv de manipularea neautorizată a datelor personale pentru milioane de utilizatori, valoarea Facebook a scăzut cu mai mult de 20%, cea mai mare pierdere înregistrată într-o singură zi, din istoria bursei de la New York. Comentariile Bloomberg leagă pierderile de scăderea numărului de utilizatori, îndeosebi din Europa.

Twitter a înlăturat 143,000 de aplicații suspecte din platforma sa, din aprilie 2018 și până acum. De asemenea, în scădere puternică la bursă, platforma pierde rapid utilizatori, conform celor de la Fortune. Unii dintre cei care și-au închis conturile s-au plâns de hărțuire, de dispute scăpate de sub control și de abuzuri pe care platforma n-a reușit să le filtreze.

Printre personalitățile care au renunțat, deși aveau sute de mii de persoane care le urmăreau, se află jurnaliști, actori, artiști, politicieni, etc., după cum reiese din articolul publicat în The Hill. Peste 10 milioane de conturi false sau care au stat la originea unor mesaje abuzive, au fost închise săptămânal de Twitter, 70 de milioane în ultimele două luni. Tentațiile pot fi mari și multe, ca și vulnerabilitățile.

Apele par să se agite, jocul devine serios, costurile însemnate. Operațiunile politice par să fi primit cale liberă prin reglementări recente în România, deși se află sub investigații riguroase în Marea Britanie. O diferență de abordare poate însemna o tendință pentru un viitor apropiat. Revenirea din vacanță poate aduce surprize. Până atunci, informațiile proaspete pot schimba multe!

Strategiile de vânzări pentru creșterea veniturilor au dat greș, în condițiile scăderii numărului de utilizatori. Metodele de marketing au generat mai puțin decât spuneau previziunile – televiziunea prin Internet, realitatea virtuală și publicitatea pe aplicațiile de chat bat pasul pe loc, conform articolului publicat în The Quint.

Inițial publicat pe LinkedIn, acest articol a avut o singură vizualizare… Urmează LinkedIn în vizor?