Despre email marketing se poate vorbi si scrie zile in sir, exemplificand cu instrumente utile, tehnici si elemente concrete de aplicat… sau greseli de evitat.

Tema este deosebit de vasta si complexa, insa poate fi redusa la o colectie de pasi simpli, pe care i-au urmat cu succes mici intreprinzatori din toata lumea.

Asadar, reluand, ajustand si masurand rezultatele unor campanii de email marketing deja testate, iata aici o trusa generoasa de “prim-ajutor”, pentru a fi utilizata atunci cand banii sint putini, iar cresterea vanzarilor continua sa se lase asteptata.

Recent, ai putut vedea 11 imbunatatiri, pe care le poti aduce rapid campaniilor tale de email marketing. In doar 3 minute si jumatate, clipul iti explica lucruri simple, care iti cresc randamentul, garantat.

Top 10 articole despre email marketing

Azi urmeaza un top al celor mai bune 10 articole dedicate strategiilor de email marketing. Le gasesti aici, integral, in limba engleza. Daca vrei traducere in limba romana contra cost, solicita acest lucru!

Pe scurt, iata despre ce este vorba in aceste articole:

– 55 de instrumente de email marketing, de la versiuni gratuite ca MailChimp la platforme complexe cu softuri integrate, ca Infusionsoft, contra cost;

– 54 de aplicatii dedicate campaniilor de email marketing, cu versiuni pentru social media sau mobil;

– 25 de sugestii, idei, pasi pentru a face mai atractive mesajele pe care le trimiti, pentru a genera interes si reactii pozitive.

Este foarte important sa generezi solicitari pentru produsele sau serviciile tale, prin mesajele pe care le trimiti? Este esential sa cladesti o relatie cu clientii existenti, mentinandu-le treaz interesul, cu dorinta de a-i face sa revina si sa faca recomandari?

Prioritati in email marketing

Raspunsurile la intrebarile de mai sus pot fi grupate, sistematizate si distribuite in functie de prioritati. Acelasi lucru este valabil si pentru campaniile de email marketing, cu baze de date si continut cu tot.

Asa cum explica videoclipul dedicat celor 11 imbunatatiri, segmentarea si personalizarea sint doar 2 dintre alegerile care te ajuta sa cresti eficienta mesajelor tale. Astfel, cu aceeasi ocazie, vei putea trimite mesaje relevante atat clientilor fideli, cat si potentialilor cumparatori.

Principala prioritate ar trebui sa fie relevanta mesajelor. Cu alte cuvinte, sa trimiti informatii folositoare, pe care destinatarii si le doresc, de care se bucura, care le sint benefice.

Acorda-ti timpul necesar pentru a cladi incredere, pentru a construi relatii si pentru a le intretine si dezvolta. Puterea de convingere depinde enorm de continut, de calitatea comunicarii si de disponibilitatea demonstrata, atunci cand este nevoie.

Acest gen de promovare se poate face fara un birou sau un spatiu fizic, magazin sau depozit, de unde sa-ti vinzi produsele sau serviciile. Astfel, ai flexibilitate mai mare, cu costuri mai mici. Poti vinde online? Atunci, instrumentele de email marketing sint (aproape) obligatorii pentru succes.