Două articole recente tratează subiectul campaniilor de email marketing, cu o abundență de informații proaspete. Ambele au la bază studii independente, care prezintă impactul, rata de succes, tendințele, costurile și încasările pentru astfel de metode de promovare, pe domenii de activitate, B2B și B2C.

Primul articol este o sinteză destul de completă, publicată de Small Business Trends aici. Ne arată importanța campaniilor de email marketing în ochii oamenilor de afaceri și ai experților în marketing pe care i-au contactat autorii studiilor specializate, întocmite de WebFx, eMarketer, EmailMonday, Litmus, The Content Marketing Institute, OptinMonster, Emfluence, Campaign Monitor, The Manifest, SaleCycle și multe alte surse prestigioase.

Poate fi o surpriză pentru unii: oamenii care primesc emailuri, acordă până la cinci ore pe zi verificării acestora! Așadar, ștergerea automată a mesajelor este o practică minoritară, destinatarii vor să fie la curent cu ofertele, noutățile, reducerile și alte informații pe care vor să le primească prin email.

Celălalt articol, publicat în biblioteca uriașă de la Marketing Sherpa, poate fi găsit aici. Pentru a atrage atenția unui potențial client, este necesar să fii în ochii lui. Articolul analizează rata de livrare a mesajelor transmise prin campanii de email marketing. Mai mult, compară mai multe metode de promovare, prin intermediul unor studii de caz, trei la număr, de această dată.

Ambele articole reflectă o situație de moment și fac recomandări pentru a valorifica astfel de concluzii, cu toate testările de rigoare, înainte de a investi consistent. Despre email marketing mai poți găsi informații, statistici și recomandări în articole anterioare, publicate aici și aici. Esențial este să combini mai multe metode de promovare, fiecare având propriile limite și fiind mai eficientă, atunci când este combinată cu altele, așa cum o masă este mai stabilă, când are patru picioare, decât unul singur.