Acest articol despre metodele de marketing profitabil este scris cu grijă pentru timpul tău. Altfel spus, vei găsi esenţa, seva, ideile principale ale temei din titlu, care altfel face subiectul unui curs de câteva ore. Fac acest rezumat cu gândul că poate ai prea puţin timp la dispoziţie pentru a citi tot cursul sau pentru a-l urmări înregistrat. Economiseşti câteva zeci de minute.

„Priceperea este numai atât de bună cât sunt acţiunile pe care le întreprinzi cu pricepere. Ce faci cu ea depinde doar de tine. Jay Abraham (curs în cadrul Founders Club)

Aşadar, iată acţiunile pe care ar trebui să le întreprinzi pentru a pune în valoare priceperea ta, astfel încât clienţii să te aleagă mereu pe tine:

1.       Diferenţiază-te găsind factorii cheie care te deosebesc de concurenţi şi lucrând la „discursul tău mobilizator”, pe care să-l aplici în discuţiile din interiorul firmei şi interacţiunile cu potenţialii cumpărători;

 2.       Ia pulsul pieţei tale punând întrebări şi purtând conversaţii, pe de o parte, şi ţinând socoteala „semnalelor de alarmă”, pe de altă parte;

 3.       Măsoară modul în care eşti perceput prin sondarea, testarea şi cercetarea pieţei, luând consecvent notiţe, culegând păreri şi impresii şi înregistrându-te video;

 4.       Consolidează-ţi credibilitatea pornind de la turnarea unei fundaţii trainice în propria ta piaţă şi clădind-o inclusiv prin contribuţii scrise – aici intră interviuri, articole, publicaţii care să câştige respectul pieţei, online şi offline (vezi următoarea acţiune);

 5.       Devino maestru în arta comunicării – povesteşte lucruri personale, experienţe profesionale, împărtăşeşte din viaţa reală felul în care ai depăşit obstacole pentru cumpărătorii tăi, situaţii cu care interlocutorul să se identifice, istoria dezvoltării tale şi a afacerii tale. Aici este vorba despre transmiterea de emoţie, empatie, despre trăire. Promisiunile şi angajamentele sunt mai uşor de ţinut atunci când sunt însoţite de exemple cu situaţii anterioare în care ţi-ai îndeplinit misiunea. Obstacolele sunt mai uşor de depăşit atunci când amintirea ultimei victorii este proaspătă şi vie. Semnificaţia unei povestiri reale sporeşte masiv valoarea ofertei tale. Povestirea este o parte din fundaţia care stă la baza încrederii.

Cam atât include rezumatul unui curs inclus în articolul de astăzi, în ceea ce priveşte acţiunile specifice unui marketing profitabil.