Ce ai crede dacă ai auzi că instrumentele de marketing profitabil pot face minuni? Doar cu puţin mai multă perseverenţă, ai putea să îţi creşti vânzările prin transformarea de până la 5 ori mai multor potenţiali cumpărători în cumpărători sau clienţi? Te-ar interesa?

Bineînţeles că te-ar interesa, iar acesta este rezultatul utilizării „Etapelor de Reveniri la Potenţiali Cumpărători”. Iată explicația…

„Revenirea” este sistemul pe care îl foloseşti pentru a păstra legătura cu potenţialii cumpărători, astfel încât să-ţi creşti şansele de a-i converti în cumpărători şi clienţi.

În esenţă, „Sistemul tău de Conversie în Vânzări” (unul din cei 3 Multiplicatori ai Afacerii) este sistemul pe care îl vei folosi pentru a te asigura că transformi un procentaj mare dintre potenţialii cumpărători de bună calitate în cumpărători sau clienţi, astfel încât să REALIZEZI MAI MULTE VÂNZĂRI.

Un lucru extraordinar legat de revenirile la potenţiali cumpărători este că foarte puţini oameni le fac. În realitate, cercetările arată că 80% din vânzări se încheie după a 5-a revenire, însă, până la acest punct, aproape 90% dintre oamenii de vânzări au renunţat. Aceasta înseamnă că aceia care continuă să revină, în mod adecvat, la potenţialii cumpărători, vor câştiga întotdeauna mai mulţi cumpărători sau clienţi şi vor avea vânzări crescute.


Ceea ce contează este să laşi o impresie pozitivă solicitantului, la fiecare abordare de revenire
. Făcând asta, accelerezi ciclul de vânzare şi, în cele din urmă, comunicările de revenire vor face practic imposibil potenţialului cumpărător să te refuze.Totuşi, Etapele de Reveniri explică importanţa sistemului tău de conversie şi de ce trebuie să revii la potenţialii cumpărători, cu perseverenţă.

Dacă una dintre abordările de revenire face o impresie mai puţin favorabilă potenţialului cumpărător, interesul lui scade, făcând mai dificilă sarcina ta de a încheia o vânzare. Acesta este un principiu de bază, dar e foarte important ca tu să-l aplici şi să-l înţelegi. Fă corect acest lucru, şi îţi garantez că îţi vei creşte vânzările!

Chiar dacă revenirile tale la potenţialii clienţi sunt improvizate, e dificil să nu îţi crească vânzările. Evident, cu cât le faci mai bine – cu atât vei avea mai mult succes.

Aşadar, cum faci acest lucru? Cum pui în funcţiune un sistem de reveniri care să transforme mai mulţi oameni în cumpărători?

Poți afla cele mai importante 3 elemente asupra cărora să te concentrezi și alte idei referitoare la valorificarea solicitărilor care nu sunt transformate în vânzări, abonându-te la acest blog sau folosind butonul de contact din prima pagină. Metodele de marketing profitabil îţi sunt la îndemână, mai mult ca oricând!