Locul tau in marketing mix.

Un articol mai vechi, scris de Emily Cote in aprilie 2012, reflecta multe dintre gandurile care apar la primii pasi facuti in marketing. Esentialul este rezumat in frazele de incheiere:

Credem ca responsabilitatea noastra, in calitate de consultanti, este sa oferim valoare in cat mai multe moduri sintem in stare. Intelegand ansamblul marketingului ca un intreg, asiguram una dintre caile prin care putem oferi servicii mai complete, mai bine informate si mai valoroase clientilor nostri, cladind relatii durabile, pe termen lung.”

Articolul enunta strategiile de marketing pe care le integreaza in sistemul propriu, adaptat nevoilor clientilor si pus in aplicare. Cel mai important este ca, pentru fiecare tactica si pentru fiecare instrument de marketing detaliaza si de ce integrarea elementului respectiv este importanta.

Astfel, sint trecute in revista mijloacele de promovare tiparite, radioul, televiziunea si integrarea lor cu marketingul online si cu email marketingul.

Iata locul tau in marketing mix: tu faci integrarea, strategia de marketing iti arata in ce fel sa o faci.

Brian Bennet a scris un articol pe tema integrarii, dedicat planului de marketing. Iata un citat potrivit: “Gandeste-te la eforturile tale de marketing ca la o panza de paianjen. Cu cat sint mai multe puncte de intersectare si cu cat acoperi o suprafata mai mare, cu atat mai eficient vei fi in conectarea si angajarea publicului tinta.

Ceea ce ti-ar fi extraordinar de util in acest articol este ca vei gasi si vei putea descarca sase diagrame explicative, cu enunturi schematice: platforme de marketing, mijloace de publicitate, relatii publice, social media, web marketing si promotii.

5701474

Diagramele detaliaza beneficiul vizat de marketing, mijloacele utilizate, costurile relative, constrangerile si limitarile si in final declansatorii integrarii.

Locul tau in marketing mix? Avand astfel de scheme in fata, poti selecta beneficiul vizat sau elementul de marketing si apoi sa urmaresti si sa bifezi in diagrama costurile sale relative, constrangerile si limitarile si respectiv integratorii. Tu esti cel care alege si decide ingredientele si cantitatile pe care le pui in marketing mix.

In final, iata un nou set de instrumente si unelte pentru marketingul tau. Vei gasi aici atat o harta a lor, cat si succinte descrieri – la ce foloseste fiecare si in ce fel se pune in aplicare, inclusiv extensiile si actualizarile disponibile. Daca intampini dificultati, sint la un clic distanta, foloseste butonul de contact sau scrie un comentariu!