Te afli în „Epoca unui Marketing Profitabil prin Buletine Informative”

Transmiterea de newsletters este tot mai populară şi asta dintr-un motiv bine întemeiat. Iată de ce un buletin informativ este un supliment excelent al propriului tău sistem de marketing…

·         Îţi consolidează reputaţia.

·         Menţine constant produsele sau serviciile tale în atenţia potenţialilor tăi cumpărători şi clienţi.

·         Contribuie la clădirea unei relaţii cu potenţialii tăi cumpărători şi clienţii tăi.

·         Creşte semnificativ vânzările tale şi achiziţiile repetate.

·         Contribuie la convingerea potenţialilor cumpărători să consume mai mult timp pentru parcurgerea informaţiilor, decât ar face-o în cazul unei reclame sau al unui element de corespondenţă directă.

·         Le dă potenţialilor cumpărători un lucru mai tangibil pe care să-l păstreze, decât o carte de vizită sau alt material de promovare. Perforarea buletinului informativ sau chiar oferirea unor glosare personalizate îi va ajuta să colecţioneze ediţiile primite.

·         Îi ajută pe potenţialii cumpărători şi pe clienţi să înţeleagă varietatea abilităţilor tale.

·         Exemple de succes, studii de caz, analize ale clienţilor, recomandări benefice concrete permit potenţialilor cumpărători să tragă concluzia că au nevoie de produsele sau serviciile tale.

·         Te poziţionează mai degrabă ca pe o resursă, decât ca o firmă care le cere continuu să facă mai multe achiziţii. Buletinul informativ este o metodă mai elegantă de a reaminti potenţialilor cumpărători despre priceperea ta profesională, decât o scrisoare de vânzări sau un anunţ publicitar.

·         Buletinele informative pot fi personalizate pentru a se potrivi oricărui buget (de la ediţii de o pagină, până la publicaţii de lux, de patru pagini, tipărite în policromie).

·         Marketingul prin buletine informative este şi un superb element media pentru:

1.    Păstrarea legăturii cu cumpărătorii sau clienţii existenţi

2.    Adăugarea de valoare produselor şi serviciilor tale

3.    Recuperarea clienţilor sau cumpărătorilor pierduţi

4.    Activarea clienţilor sau cumpărătorilor pasivi

5.    Câştigarea de susţinători

6.    Obţinerea de noi cumpărători sau clienţi

7.    Generarea de recomandări

8.    Consolidarea reputaţiei şi calităţii de expert

9.    Informare şi educare

10.  Sublinierea specializării în domeniul de activitate al produselor sau serviciilor tale

11.  Promovarea afacerii tale în mass-media

Iată suficiente motive pentru a folosi constant buletinele informative, pe care să le trimiţi periodic clienţilor şi potenţialilor cumpărători. Poţi măsura cu uşurinţă câţi deschid mesajul tău, câţi oameni îl citesc şi câţi dintre aceştia acţionează. 

Delectează-te cu secretele acestui mijloc de marketing profitabil!