Un fotograf, Rosh Sillars, a scris un articol, in care a insiruit 777 de idei de marketing.

Un alt tip a zis ca “daca ti se pare ca ajutorul unui profesionist costa mult, stai sa vezi cat costa un amator“.

Ai folosit ceva, dintre aceste idei? Ti se pare prea greu? Ti se pare insuficient?

Tu stii cel mai bine cat te poti intinde si ce-ti trebuie in acest moment.

Cele 777 de idei pot fi, macar in parte, utile. Este doar un exemplu. Profita de el. Gaseste cateva, pe care sa le poti adapta, pentru cresterea vanzarilor tale.

Le poti grupa, programa si asambla intr-un sistem care sa le ruleze automat. Urmareste-le evolutia, masoara-le rezultatele si pastreaza-le, cu imbunatatiri sau renunta la ele.

Implementeaza-le treptat, pe masura dezvoltarii afacerii tale. Pune-le in relatie cu stilul tau de munca, adapteaza-le specificului audientei tale, conecteaza-le la metodele folosite de echipa ta.

Daca ai aplica 2 idei pe zi, ai avea idei suficiente pentru un an de zile si chiar mai mult. 777 de idei acopera mai mult de 3 ani de zile lucratoare!

De cele mai multe ori, te lovesti de lipsa de timp, lipsa de bani sau … lipsa de idei (sau cunostinte, informatii, date). Cat dureaza sa citesti, sa-ti insusesti si sa aplici o idee pe zi?