Un singur lucru determină succesul (sau eşecul) firmei tale mici sau mijlocii…

Calitatea MARKETINGULUI tău

După cum probabil ştii deja, nu contează cât eşti de abil în afaceri, sau cât de bun eşti ca expert în domeniul tău, cât de bune sunt produsele sau serviciile tale sau de cât timp îţi desfăşori activitatea.

Sigur că trebuie să vinzi produse sau servicii de care oamenii au nevoie, însă atâta timp cât acest lucru este valabil (presupun asta, de la sine!) numai marketingul îţi poate aduce tot ce îţi doreşti şi mai mult decât atât din afacerea ta.

Produse extraordinare si servicii fantastice au eşuat pentru că marketingul lor nu a funcţionat eficient şi nu a comunicat convingător beneficiul, sau, mai important, VALOAREA lor către potenţialii cumpărători.

În schimb, produse sau servicii inferioare i-au făcut milionari pe mulţi oameni de afaceri, pentru că ei au înţeles marketingul şi impactul pe care îl poate avea în afacerile lor – indiferent de calitatea produselor sau de priceperea furnizorului de servicii (da, e un adevăr crud!).

Când combini produsele sau serviciile tale cu recomandările de marketing profitabil din acest blog, rezultatul poate fi unul singur…

… mai mult succes…

Cât de mult succes, mi-e greu să spun. Tu şi numai tu poţi să hotărăşti acest lucru. Însă, trebuie să înţelegi că poţi să creşti valoarea rezultatelor tale multiplicându-le de mai multe ori, aplicând tactici şi elemente media de marketing, eficiente şi testate.

De exemplu, putem să selectăm orice reclamă „obişnuită” şi să-i creştem eficienţa de 5, 10, 20 de ori sau chiar mai mult, aplicând tacticile de marketing profitabil, despre care ai citit pe acest blog.

În câteva săptămâni vei putea să faci acelaşi lucru. Chiar nu e greu, când ştii CUM!

Gândeşte-te, o clipă, ce înseamnă acest lucru în realitate…

Să presupunem că reclama te costă 1,000 de lei, indiferent dacă generează 5 sau 50 de vânzări sau clienţi noi. Corect? Dacă anunţul generează acum 5 vânzări de câte 500 de lei fiecare, înseamnă că obţii un profit de 1,500 de lei.

Acum, iei acelaşi anunţ (nu mai mare, nu culori suplimentare, etc) şi aplici tacticile, Valorile de Marketing Profitabil şi, în loc să generezi cele abia 5 vânzări, generezi 20 sau 40 sau mai multe.

Acest lucru înseamnă că profitul tău creşte de 6 ori (de la 1,500 de lei la 9,000 de lei pentru 20 de vânzări), sau de 13 ori ( de la 1,500 de lei la 19,000 de lei pentru 40 de comenzi).

Nicio altă formă de „investiţie” nu-ţi poate aduce un astfel de randament într-un timp atât de scurt. Şi, ţine minte, tot ce ai făcut a fost să „optimizezi” un element media de promovare. Gândeşte-te numai la ce se poate întâmpla atunci când ai zeci de elemente media funcţionând fără oprire, în favoarea ta – fiecare generând profit.

Aceasta este puterea supremă a marketingului profitabil. Cu cât poţi dedica mai mult timp şi mai multe eforturi marketingului afacerii tale – cu atât vei avea mai mult succes.

Acum, desigur că acest lucru este dificil pentru orice om de afaceri care conduce o firmă mică sau mijlocie. Pur şi simplu nu ai timpul necesar – eşti prins mai degrabă cu activitatea curentă a firmei, decât cu dezvoltarea afacerii. Cheia este să delegi mai multe sarcini şi să îţi eliberezi timp, astfel încât să te concentrezi asupra clădirii afacerii. Eşti cel mai potrivit om care să genereze progresul firmei, dar ţine minte un lucru important…

Oricine poate fi ocupat cu mărunţişuri. Poți spera să ai succes, jucând la loterie sau poți investi în marketing. Obiectul muncii face diferenţa! „Sudoarea” nu aduce cele mai mari recompense – munca asiduă concentrată asupra metodelor testate de marketing profitabil aduce cele mai mari satisfacţii.