Astăzi mă voi concentra asupra unei alte metode de marketing profitabil: utilizarea „Pliantelor cu Recomandări”. Ele simplifică procesul de contactare a potenţialilor cumpărători şi a clienţilor, în mod regulat, în acelaşi timp crescându-ţi vânzările şi profitul. În termeni simpli, un pliant cu recomandări este un mic articol despre un subiect legat de produsele sau serviciile tale.

  • De exemplu, dacă ai o firmă de contabilitate, un Pliant cu Recomandări poate să se refere la „12 tehnici simple de a creşte profitul”.

 

  • Dacă ai o agenţie imobiliară, un Pliant cu Recomandări poate fi „8 lucruri simple şi eficiente din punct de vedere al costurilor pe care să le faci pentru a vinde repede”.

 

  • Un consultant financiar ar putea scrie „15 greşeli răspândite, pe care oamenii le fac atunci când îşi aleg fondul de investiţii”. 

Vezi cât de uşor este? Vestea bună e că, atunci când trimiţi Pliante cu Recomandări, îţi demonstrezi şi reafirmi priceperea, ca expert în domeniu, în faţa potenţialilor tăi cumpărători şi clienţi, păstrând legătura cu ei în fiecare lună.

Menţinerea unei legături constante cu potenţialii tăi cumpărători şi clienţi este de importanţă majoră. De fapt, păstrarea legăturii are atât de mult succes, din punct de vedere al obţinerii de vânzări suplimentare, încât o consider o strategie obligatorie, pe care fiecare firmă ar trebui să o adopte!

 Pliantul tău cu Recomandări este „mijlocul prin care îţi atingi scopul”.

Vezi tu, dacă tot ceea ce faci este doar să trimiţi Pliantul cu Recomandări o dată pe lună, către potenţialii tăi cumpărători şi clienţi, acest lucru, prin el însuşi, te va asigura că vor păstra relaţia cu tine pentru mai mult timp, vor creşte frecvenţa cu care cumpără de la tine şi vor cheltui mai mulţi bani cu tine. Iar potenţialii cumpărători se vor transforma mai uşor în clienţi. Cu toate acestea, cheia succesului tău prin Pliante cu Recomandări este să le trimiţi împreună cu o scrisoare de însoţire.

În această scrisoare către cumpărători, care este, de fapt, o scrisoare de vânzări, faci referire la Pliantul cu Recomandări şi explici, pe scurt, despre ce va citi potenţialul client (şi care vor fi beneficiile lui).

Apoi, continuă cu menţionarea altor produse sau servicii pe care le oferi şi de care, de asemenea, clientul tău ar putea beneficia. Poţi include o ofertă specială, o perioadă de probă, sau o demonstraţie gratuită, sau orice te-ar putea ajuta să îţi creşti vânzările. Revin cu un articol pentru a intra şi mai mult în detaliile unui marketing profitabil.