Social media

A intrat de curand in vietile noastre. Viteza cu care s-a impus, cucerind peste un miliard de oameni, este specifica vietii tot mai trepidante a ultimelor decenii. Teoretic, social media ar trebui sa ne ajute sa comunicam mai bine…

Facebook are peste 1,1 miliarde de utilizatori, din care peste 750 de milioane intra de pe telefonul mobil. Pe locul al doilea se afla Twitter, apoi urmeaza LinkedIn, care a urcat de pe locul al saselea.

Pentru atat de multi utilizatori, platformele incearca sa mentina treaz interesul utilizatorilor o perioada cat mai lunga. Pentru asta, fac schimbari dese in modul in care se desfasoara interactiunile si adauga facilitati de comunicare.

Acolo unde sint atat de multi oameni, se creeaza oportunitati importante. Multe firme au inteles acest lucru si necesitatea prezentei lor pe astfel de platforme. Uneori, oamenii o iau inaintea firmelor si comunica online despre ele.

Un exemplu recent ne arata ca Ferrero SA a avut o relatie ezitanta cu unul dintre fanii sai din SUA. Pagina acestui fan a atras foarte multa lume, dialoguri si schimburi de informatii si retete, in jurul marcii Nutella.

Cu alte cuvinte, prezenta in social media este necesara. Unul dintre motive este ca ai de pierdut, daca altcineva ti-o ia inainte si vorbeste despre tine, iar tu ramai pe dinafara, fara sa stii si sa participi la dialog.

social

Primii pasi se pot face gratuit, ai nevoie de inspiratie si rabdare. Rezultatele palpabile se pot simti doar cu o investitie echilibrata in promovare, in design si chiar in pregatirea si administrarea paginii de Facebook, contului de Twitter sau profilului de pe LinkedIn.

Este mai usor sa inveti, cel putin cateva notiuni de baza, de la oameni specializati in comunicare prin social media. Ti-am mai scris despre Amy Porterfield. Am invatat cate ceva si de la Victoria Gibson si mai sint si alti experti.

De asemenea, odata lansata pagina de Facebook, poti apela la o serie de alte pagini utile, unele dintre ele cu continut gratuit, altele cu programe si aplicatii care sa-ti usureze si sa-ti imbunatateasca simtitor comunicarea.

Mashable, HootSuite, AllFacebook, Simply Zesty, Social Media Examiner, Quintly, Social Media Today, Hubspot, TechCrunch … sint doar cateva dintre resursele dedicate – unele exclusiv – comunicarii prin social media.

Daca ai timp si reusesti sa le urmaresti macar pe acestea, vei deveni curand un specialist redutabil in social media. Oricum, este suficient sa cauti online folosind aceste cuvinte cheie si sa alegi resursele pe care le consideri a fi cele mai potrivite pentru tine.

Cu siguranta, poti acumula foarte multe informatii. Ce faci pentru a tine pasul cu schimbarile, cand unele dintre lucrurile pe care le stiai pur si simplu expira? Informarea are un caracter de actualitate, verificarea fiind permanenta.

O solutie poate fi sa urmaresti clipurile de pe YouTube, care iti arata scurtaturi si in ce fel se fac anumite lucruri. Cauti dupa criteriile tale proprii, eu le aleg pe cele care au mai multe vizualizari si comentarii si sint mai recente.

7 Facebook steps webinar

Solutia pe care ti-o propun acum este sa participi la un webinar GRATUIT. “Investitia” ta este de vreo 90 de minute – cam atat dureaza. Vei primi in schimb raspunsuri la multe intrebari legate de social media.

Mari Smith sustine un astfel de webinar maine, 4 iunie, la ora 20.00, ora Romaniei. Titlul este “7 pasi pentru succes pe Facebook”. La editia trecuta s-au inscris peste 15,000 de oameni, vineri erau deja peste 10,000 de inscrisi la aceasta editie.

Daca vrei sa descifrezi cateva dintre enigmele Facebook sau sa tii pasul cu toate schimbarile de pana acum, acest webinar este ocazia potrivita. Mari Smith stie despre ce vorbeste, este recunoscuta ca expert in domeniu.

Inscrie-te aici, alaturi de mine, acum. Repet, este gratuit. Te va scuti de multe cautari si greseli. Social media este o necesitate si este important sa ai o prezenta eficienta, fie si doar pentru a raspunde celor care vorbesc despre tine si despre produsele sau serviciile tale.