Cum se investeste in SEO? Google provoaca nervozitate cu o noua actualizare esentiala de algoritmi

O explicatie scurta poate rata esentialul: Google a facut o actualizare esentiala in 1 august (“broad core”) pentru algoritmii sai de indexare a paginilor de Internet. Investitia in SEO s-ar putea sa aiba nevoie de o actualizare esentiala, la randul ei. In ce sens?

Factorii luati in calcul pentru vizibilitatea mai mare sau mai mica a unui website se combina dupa criterii cunoscute numai de autorii retetei: inginerii Google. Ce cauta cel mai des utilizatorii serviciilor de cautare oferite de Google? Cum reactioneaza, atunci cand li se serveste un set de rezultate? Il accepta sau il resping?

Iata 5 minute de explicatii mai jos…

Email marketing: cel mai eficient canal de crestere a incasarilor, sursa pentru SEO

Daca 59% dintre oamenii de marketing spun ca email marketingul este cel mai eficient canal pentru cresterea incasarilor, cum se face acest lucru in mod consistent, zi de zi? Dificultatile pot veni din nevoia continua de a imbunatati continutul, de a-l plasa in contextul potrivit, a-l face relevant, folosind criteriile adecvate de segmentare, monitorizare, etc.

Pentru a imbunatati rezultatele, exista o multime de instrumente de automatizare, dedicate cresterii eficientei campaniilor de email marketing, imbunatatind implicarea destinatarilor, credibilitatea marcii si indicatorii de performanta.  In acest scop, este esentiala identificarea etapei in care se afla prospectii, in calatoria lor.

Desi noile reglementari pentru protectia datelor au afectat masiv volumele campaniilor de email marketing in mod negativ, selectarea contactelor relevante a dus la imbunatatirea calitatii mesajelor si cresterea ratelor de deschidere, clic si conversie pentru mesajele transmise.

Un plus de valoare poate fi obtinut adaugand urgenta in mesajele transmise. Astfel, ofertele pot fi bine determinate si limitate in timp, adaugand un cronometru, o numaratoare inversa, o valoare definita sau o alta forma de stimulare, inclusiv un concurs generat de utilizatori, ca o competitie spontana.

Imbunatatiri de continut: prospetime, relevanta, utilitate practica

O data adusi vizitatorii pe pagina de Internet a vanzatorului, fie prin campanii PPC, fie prin email marketing sau alte metode, intra in joc criteriile de optimizare on-site, de la design la fluenta si flexibilitate, pana la retentia menita sa reduca rata de abandon. Este foarte utila optiunea de cautare in interiorul site-ului, de exemplu. Multe site-uri inca omit sa ofere vizitatorilor aceasta facilitate.

De asemenea, vizitatorii folosesc mai multe aparate electronice, uneori simultan, pentru activitati diverse – mobil, tableta, laptop. De regula, ratele de clic au fost mai ridicate pe mobil, iar calitatea lead-urilor este mai ridicata pe desktop. Campaniile vor fi mai eficiente cand vor tine cont de aceste lucruri.

Cei mai buni potentiali clienti revin, iar aceasta informatie este foarte valoroasa, pentru ca sansele de a incheia o tranzactie vor fi mult mai mari (remarketing). Totodata, vizitatorii care revin vor fi ambasadori valorosi ai marcii, iar fidelitatea lor merita rasplatita. Acordandu-le o atentie sporita si investind mai mult in prelungirea relatiei cu acesti ambasadori va fi o solutie profitabila pe termen lung.

Optimizarea campaniilor de email marketing, imbunatatiri de continut si SEO:

Daca investitia in SEO este alocata mereu acelorasi canale, ecuatia se incheie rapid, fara necunoscute… liniar si fara progres. Testand mai multe variabile, sansele de succes cresc. Comportamentul cumparatorilor este mereu in schimbare. Metodele de SEO si prioritatile se schimba in consecinta. Strategiile flexibile pot face fata jocului. Celelalte ies din concurs.

Este mai eficienta programarea campaniilor de email marketing si corelarea lor cu alte tipuri de promovare, pentru a maximiza sansele de a transmite mesajul potrivit la momentul potrivit, pentru ca oferta sa se intalneasca in cele mai bune conditii cu cererea. Este mai eficienta investirea dinamica, evolutiva si continua in SEO. Concurenta obliga si diferentele vin din detalii.