Publicitatea online este, cu adevărat, un instrument excelent de marketing profitabil pentru creșterea vânzărilor, prin generarea de zeci şi zeci de solicitări de calitate pentru firma ta.

Fie că pieţele tale ţintă sunt locale sau la distanţe mai mari, vor exista publicaţii, reviste de specialitate sau ziare citite online de potenţialii tăi cumpărători.

Publicarea de anunţuri pe siteurile acestora va genera solicitări pentru tine – îţi garantez!

Vestea bună este că o astfel de publicitate costă relativ puţin.

Dar, desigur, nu costul este cel mai important, ci cât de mult profit generezi prin utilizarea publicităţii online. Iar adevărul este că majoritatea oamenilor nici măcar nu-şi acoperă costurile de publicare a anunţului, nicidecum să mai facă şi profit.

Iată MAREA eroare…

Cu toate că există mai multe motive pentru acest lucru, alegerea publicaţiei greşite, oferta subţire, lipsa solicitării unei acţiuni şi aşa mai departe, cea mai mare greşeală, pe care o fac oamenii este, de departelipsa unui titlu scris pe bază de beneficii.

Acest lucru, de unul singur, este cheia conceperii unor anunţuri eficiente de publicitate online (şi e valabil pentru toate celelalte tipuri de publicitate).

Exemple de titluri excepţionale sunt…

  • Cum să…
  • Descoperă…
  • Studiu gratuit dezvăluie…
  • ATENŢIE! Evitaţi…
  • 7 secrete…

Uită să pui un titlu, şi-ţi garantez că anunţul tău online va eşua. Iar un titlu bazat pe beneficii nu înseamnă numele firmei tale!

Ţine minte că publicitatea online este un generator excelent de solicitări, pentru că vizitatorii siteului chiar caută produsele sau serviciile tale.

Seamănă foarte mult cu publicitatea în cataloagele de afaceri, din acest punct de vedere. Şi nu uita, pe siteurile specializate vei concura umăr la umăr cu competitorii tăi, aşadar titlul tău trebuie să atragă imediat atenţia cititorului.

Te asigur, dacă titlul tău nu atrage atenţia cititorului, nu vei avea succes cu publicitatea online – şi acelaşi lucru este valabil şi pentru celelalte mijloace de promovare pe care le foloseşti.

Pentru exemplificare, mă duc cu gândul la siteurile cele mai vizitate din România. Există o corelaţie directă între titlurile folosite şi numărul de vizitatori unici.

Cu cât sunt mai incitante titlurile, cu atât siteul are mai mulți vizitatori unici. Publicaţiile din fruntea clasamentului reuşesc să atingă cele patru obiective principale ale unui titlu:

– atrag atenţia

– selectează audienţa

– livrează un mesaj complet

– conduc cititorul spre conţinutul articolului

În clasamentul BRAT, Libertatea, CanCan, GSP, Gandul, ProSport, Adevarul, Evenimentul Zilei, Click, Ziarul Financiar si Capital alcatuiesc top 10 al publicatiilor prezente online, dupa numarul de vizite.

Poți valorifica aceste informații, dacă publicul tău țintă este vizitator al acestor pagini de Internet, direcționându-ți publicitatea online în consecință.

Vei reuşi să fii eficient cu tilurile reclamelor tale, dacă aplici metodele unui marketing profitabil.