Aşa cum spuneam în articolul despre pliante ca instrumente de marketing profitabil, poţi include împreună cu ele o ofertă specială, o perioadă de probă, sau o demonstraţie gratuită, sau orice te-ar putea ajuta să-ţi creşti vânzările.

Când vei face acest lucru, vei prelungi timpul cât clienţii fac achiziţii de la tine. Vei obţine venituri mai mari de la ei şi îţi vei creşte afacerea mai repede decât crezi. Nu glumesc!

Clienţii tăi sînt cea mai profitabilă parte a afacerii tale. Totuşi, atât de mulţi oameni ignoră acest lucru – sau ignoră impactul puternic pe care îl are.

Concentrarea asupra atragerii de noi cumpărători este, desigur, importantă. Dar banii adevăraţi sînt în baza de date cu clienţi existenţi.

Îmi vine mereu în minte faptul că oamenii nu explorează niciodată „Zăcămintele lor de Diamante”. Clienţii tăi au încredere în tine. Ştiu că eşti bun în ceea ce faci. Sînt foarte dispuşi să cumpere mai mult de la tine, iar şi iar.

Numai că, nu vor veni ei la tine. Va trebui să mergi tu la ei. Şi cât de uşor este să te promovezi către proprii tăi clienţi? E ca o plimbare în parc. Costurile sînt aproape zero. Nu trebuie să-i convingi cât de bun eşti. Nu trebuie să te lupţi cu concurenţii (să sperăm).

Tot ceea ce trebuie să faci este să continui să le oferi şi alte produse şi servicii, pe lângă produsele şi serviciile tale existente şi să pui în practică şi alte strategii simple generatoare de încasări, cum ar fi Schemele de Recompensare a Clienţilor (sistem de recomandări). Aici sînt adevăratele comori!

Transmiterea de pliante cu recomandări către potenţialii cumpărători este, de asemenea, o excelentă modalitate de a-i transforma în clienţi. Potenţialii cumpărători primesc o scrisoare care le explică valoarea produselor sau serviciilor tale, inclusiv o ofertă irezistibilă. Atât e de simplu!

Ia aminte. Aceste lucruri sînt foarte simple. Sînt elementare. Poţi chiar să le realizezi ca amator, şi tot obţii rezultate excelente. Cea mai dificilă parte este să te gândeşti la ceea ce să scrii în fiecare lună, dar chiar şi acest lucru ar trebui să fie o problemă uşor de rezolvat pentru tine, atunci când foloseşti pliante cu recomandări.

Şi încă o ultimă idee…

După cum ştii, susţin transmiterea unui buletin informativ către clienţi, în fiecare lună. Ideal ar fi ca pliantul cu recomandări să fie trimis în plus, pe lângă buletinul informativ – NU în locul lui! Şi astfel îţi îmbogăţeşti gama de instrumente de marketing profitabil!