Câteodată, unele dintre cele mai eficiente tehnici şi lecţii de marketing profitabil, pe care le poţi învăţa, vin din cele mai surprinzătoare surse.

Trage aer în piept, asigură-te că nimeni nu priveşte peste umărul tău şi aşează-te confortabil, pentru a descoperi un secret uimitor de marketing, pe care Mafia l-a folosit cu efecte uriaşe în ultimii 100 de ani…

Fii atent, fiindcă această tehnică simplă de marketing poate, efectiv, să-ţi transforme afacerea peste noapte!

Marlon Brando a spus, în Naşul (partea I)…

„O să-i fac o ofertă pe care n-o să poată s-o refuze.”

Ceea ce a făcut, de fapt, a fost să conceapă o propunere pe care niciun om, în toate minţile, n-o putea refuza. Dacă nu mă înşeală memoria, ceea ce i-a propus producătorului de film era să îi acorde rolul principal unui favorit al Naşului, sau să piardă ceea ce preţuia cel mai mult… Cum ar fi putut să refuze?

Este o tehnică pe care o poţi folosi, cu un impact uriaş. Normal, nu e cazul să cazi în extreme, dar e un bun exemplu a ceea ce poţi obţine atunci când concepi o ofertă irezistibilă.

Chiar mai mult…

Această „Valoare de Marketing Profitabil” te costă, pe ansamblu, doar timpul pe care îl petreci pentru a concepe şi enunţa o ofertă irezistibilă, iar ceea ce obţii, în schimb, este o avalanşă de solicitări de înaltă calitate şi noi cumpărători sau clienţi.

Aşadar, să intrăm în miezul lucrurilor. Ce este o ofertă irezistibilă?

În termeni simpli, o ofertă irezistibilă este acea propunere de vânzare căreia potenţialilor tăi cumpărători sau clienţi le-ar fi imposibil să-i reziste. Cuvântul cheie este „imposibil”. Marlon Brando a făcut o propunere pe care producatorul ar fi fost imposibil să o refuze – aceea a fost o ofertă irezistibilă perfectă!

Iată ingredientele cheie ale unei

Oferte Irezistibile…

  • Trebuie să-l convingă instantaneu pe potenţialul client/cumpărător să acţioneze

  • Trebuie să-l „forţeze” pe potenţialul client/cumpărător să zică „da, vreau acum”, şi nu peste 5 zile, etc

  • Trebuie să afirme ce ar avea de pierdut potenţialul client/cumpărător, dacă nu răspunde

Ai grijă de aceste trei elemente, şi vei crea o ofertă irezistibilă convingătoare, pe care potenţialul client/cumpărător ar fi imposibil s-o ignore şi să nu-i răspundă.

De asemenea, de remarcat faptul că o ofertă irezistibilă poate prevala în faţa unor relaţii pe termen lung. Relaţii pe care le credeai impenetrabile. Dar, nu uita, sabia are două tăişuri…

Dacă poţi câştiga noi clienţi cu oferte irezistibile, atunci proprii tăi clienţi sunt sensibili la oferte de la concurenţii tăi. (Dar, nu te îngrijora prea tare. Foarte puţini oameni sunt capabili să „împrumute” cu succes această simplă tehnică de marketing a mafioţilor).

Cheia este ca, odată ce ai câştigat clientul, să adaugi atât de multă valoare, încât clientul să nu vrea vreodată să plece, indiferent de ofertele pe care le primeşte!

Fii îndrăzneţ. Fură de sub nasul mafioţilor această tehnică strălucită de marketing profitabil şi începe să foloseşti oferte irezistibile pentru a-ţi creşte rapid afacerile!