Jay Abraham oferă foarte mult. În ultima vreme, oferă chiar gratuit cantități enorme de informații, indisponibile în orice altă parte. Cu o experiență vastă în toată lumea, a ajutat mii de afaceri să prospere.

A publicat colecția „How to Get From Where You Are to Where You Want to Be” – articole, transcrieri ale unor conferințe și înregistrări audio ale unor interviuri și emisiuni dedicate dezvoltării afacerilor.

Astfel de resurse poți găsi destul de greu, mai ales dacă mergi la întâmplare. Unii experți dispar repede. Alții au succes mulți ani la rând. Unele metode pot fi aplicate ușor și fără costuri mari, altele te pot duce la sapă de lemn.

Cum alegi? De unde știi ce ți se potrivește?

Este important să faci un inventar al resurselor pe care le ai deja la dispoziție: timp, cunoștințe practice, relații interumane, energie, inteligență, abilități personale, capital. Felul în care le utilizezi determină șansele tale de succes.

Ai ocazia să valorifici o serie de oportunități, obținând tot ceea ce-ți propui să obții. Începutul poate fi extrem de dificil. Unii dintre cei mai puternici oameni de afaceri din lume au eșuat, de mai multe ori la rând. Azi au ajuns să povestească despre importanța ridicării de la pământ.

Puterea de concentrare este unul dintre cei mai puternici aliați ai tăi. Păstrează-ți valorile, urmează-ți țelul. Continuă. Învață din greșeli. Caută noi oportunități, soluții, idei. Pregătește-te, antrenează-te, însoțește-te cu premianți și campioni.

Dezvoltă-ți continuu rețeaua de contacte de afaceri – participă la evenimentele care au relevanță pentru planurile tale. Planifică acțiuni într-un calendar bine structurat, organizează-ți ziua de lucru.

Din când în când, apelează la cineva din exterior – o persoană obiectivă, detașată, care să poată vedea imaginea de ansamblu și să-ți redea informații vitale, așa cum le percepe și le interpretează. Poate ai nevoie de o schimbare majoră sau poate că vor fi suficiente câteva mici ajustări.

Mulți oameni de afaceri din România s-au obișnuit cu un mod de lucru care le cere să se priceapă… la toate. În afara experților tehnici, ceilalți au dificultăți să convingă. Deși avem atât de multe agenții de publicitate profesioniste, publicul este asaltat în continuare de o mulțime de reclame de cea mai slabă calitate – concept, design, canale.

Deși avem o mulțime de traineri (formatori) și coachi autorizați, firmele se plâng de calitatea slabă a oamenilor… pentru că investesc infim în pregătirea lor. Una dintre explicații (puerilă) este că oamenii pregătiți pleacă… însă prea puțini se obosesc să-i motiveze, pentru a rămâne. Chestie de rentabilitate?

Revenind la resurse și încheind: această colecție de articole are scopul de a te convinge că poți mai mult. Este o ofertă de informații abundente, pe care le poți folosi gratuit. La fel de bine, poți cere mai mult. Investind în coaching, consultanță și training, fie crești eficiența utilizării resurselor existente, fie te dezvolți, adăugând mai multe resurse.

Contactează-mă când vrei să folosești timpul și cunoștințele de vânzări și marketing profitabil, care te pot convinge prin rezultate rapide că este loc de mai bine pentru afacerile tale. Te pot ajuta să ajungi acolo unde vrei să fii!

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedInShare on Google+