Raspunsul este simplu. Unii cred ca asa ceva se poate obtine doar la jocuri de noroc. Studiile arata cu certitudine ca sansele cele mai mari de succes le ai investind in tine, in afacerea ta. Dezvolti abilitati noi sau valorifici un talent al tau, recunoscut si apreciat de altii.

Poti multiplica usor 1000 de lei investind in promovare

Vezi tu, oricat de priceput ai fi, succesul vine doar cand afla lumea de tine. Cat mai multa lume. Este important sa faci ceva bine, cel mai bine, insa este vital ca lumea sa afle acest lucru.

Foarte multe inventii geniale zac uitate prin arhive, ideile strang praf in sertarele care le-au consemnat la vremea lor, pentru ca le-a lipsit investitia, promovarea. Cand se duce vestea, este nevoie de cineva, care o duce!

Au fost studiate numeroase afaceri de succes ale zilelor noastre, mici, mijlocii si mari

Unele au ramas la un nivel de 5-10 angajati, adresandu-se la nivel local unui public restrans, exclusivist chiar, cu o eficienta excelenta pentru investitiile facute. Altele au crescut la milioane de Euro anual si sute de angajati, cu clienti numerosi, dintr-o arie geografica extinsa sau chiar din toata lumea.

Toate se promoveaza. Promovarea se face sistematic, constant, dupa strategii bine puse la punct, cu buget stabil, cu multe lucruri mergand pe pilot automat. Indiferent de marimea afacerii, promovarea este aceeasi, din punct de vedere al principiilor de baza. Indiferent de domeniu, criteriile esentiale raman valabile.

Atunci cand te promovezi eficient, folosesti cuvinte convingatoare, potrivite cu preferintele publicului tinta, pe care l-ai selectat cu grija, rezultatele apar imediat. Scapi de emotiile asteptarii incordate. Mai mult, poti testa, inainte sa consumi mare parte din buget.

De exemplu, poti cere agentiei de publicitate sa ruleze aceeasi reclama in paralel, timp de o zi sau o saptamana, schimbandu-i doar un singur element – sa zicem, titlul. Apoi alegi pentru campania in sine varianta de titlu care se comporta mai bine in teste.

Multi sar peste aceasta testare, considerand-o lipsita de relevanta

Cati lei inseamna o diferenta de 7% in numarul de raspunsuri generate? 70 de lei pentru fiecare 1000 de lei investiti. Daca bugetul tau lunar este de 1000 de lei, diferenta castigata anual este de 840 de lei – aproape cat bugetul de promovare pentru o luna. Merita un test? Daca diferenta este 30% sau 80%?

Pornind de la ajustari simple pentru promovarea ta, poti ajunge la campanii pregatite temeinic, cu testari complexe, care sa-ti aduca acel randament p care ti l-ai dorit foarte mult sau abia ai indraznit sa-l visezi.

Poti sa faci 6000 de lei din 1000 investind in promovare. Poate vei afla cu surprindere ca, de fapt, adevaratii directori de marketing iau in calcul numai investitii la care aceasta proportie este minimala – castiga cel putin de 6 ori mai mult. Este chiar o corelatie necesara, fiindca mereu apar si alte costuri, pe langa bugetul de promovare.

Exista doua cai pe care le poti urma imediat:

Prima optiune este sa investesti in training, astfel incat sa descoperi chiar tu strategiile eficiente, mecanismele si instrumentele sistemului de marketing profitabil. Absorbi cunostinte, inveti sa le pui in practica, iti sufleci manecile si testezi pe pielea ta.

Ai avantajul ca te specializezi intr-un domeniu dinamic, interesant si profitabil. Ramai cu informatiile acumulate, le sporesti permanent si economisesti banii pe care i-ai fi platit unor specialisti sa lucreze pentru tine. Alegi ceea ce simti ca ti se potriveste, de fiecare data, fara amestecul altcuiva.

Riscurile vin din consumul de timp suplimentar – de unde-l iei? – pentru ca un astfel de proces dureaza, consuma resurse si cere atentie maxima, ca sa iasa bine. In plus, erorile vor avea propriile lor costuri – cine a invatat dintr-una, fara sa faca si erori? Testele presupun si esecuri.

Acesta a fost trainingul pe cont propriu. Pentru asta, poti folosi cateva ghiduri practice, care sa te puna pe drumul cel bun. Le poti descarca fara obligatii aici, in format .pdf.

Poti face training specializat, dupa programul ales, fata in fata sau online, sub indrumarea unor specialisti. Vei face o investitie modica, insa vei scurta timpul necesar asimilarii unor cunostinte si abilitati noi. Vei evita multe dintre erorile inceputurilor, pentru ca trainerii te vor preveni – fie le-au facut deja ei, fie unii dintre cursantii lor.

A doua optiune este sa ceri eficienta de la oamenii specializati in marketing care lucreaza pentru tine, fie angajatii tai, fie oamenii din agentia de promovare cu care lucrezi. Le ceri rezultate masurabile, faci teste, verifici modul in care lucreaza, intrebi ce garantii ofera pentru rezultate si cum se asigura ca le obtin.

Lucrand cu un consultant, vei face in cel mai scurt timp 6000 de lei din 1000. Investind in promovare, folosind un sistem de marketing cu un randament al carui minim sa fie acesta, vei avea succes, fara batai de cap prea mari.

Sansele de castig prin propria afacere bat de departe sansele de la jocurile de noroc, de fiecare data, indiferent de data nasterii, de tara sau de anotimp!

P.S. Titlul putea sa fie la fel de bine “Cum faci 6000 de lei din 100”, dar despre asta te vei convinge doar dupa ce vei face 6,000 de lei din 1,000!