Branding – ce vrei de la tine?

Cel mai important lucru este ales de tine, tu stabilesti prioritatile, tu iti asumi riscurile. Definirea unui brand personal presupune alegerea si comunicarea unui set de valori, a unui crez, a unei misiuni asumate. Cat de urgenta este concentrarea eforturilor si canalizarea investitiilor tale in aceasta directie?

Piata este influentata de diversiuni menite sa orbeasca participantii cu fumigene bazate pe ego – exacerbarea unor extreme, descrierea obsesiva a unor situatii aberante ca fiind obisnuite, pentru a impune comportamente cumparatorilor, astfel incat circuitul banilor sa fie manipulat.

Cand iti doresti sa te dezvolti, tu stabilesti prioritatile – care este urgenta, in ce ordine le abordezi in timp, cu ce resurse, instrumente si cu ce asteptari. Cea mai mare dorinta a oricarei afaceri este sa aiba clienti. Ce-i motiveaza?

Unele firme, foarte cunoscute, cu foarte multi clienti, au acordat cea mai mare importanta brandingului si au crezut ca acesta va fi suficient pentru a le asigura continuitatea, prosperitatea si notorietatea. Insuficient!

Greseli capitale de evitat

Mai tii minte Kodak? Un nume usor de recunoscut, identificat de oricine cu fotografia, inainte de era digitala. De fapt, chiar au avut sub control prima camera digitala… insa in ianuarie 2012 Kodak si-a declarat falimentul, incepand reorganizarea si restructurarea activitatilor.

Concentrarea asupra nevoilor interne si ignorarea oportunitatilor au atras esecul, indiferent de sumele investite in brandingul unui colos, in ciuda succesului exceptional al seriei promotionale “momentele Kodak”, chiar daca notorietatea si istoria Kodak pareau sa-i confere rezistenta si profitabilitate perpetua.

Alte marci disparute, desi erau candva celebre, poti gasi in articolul de aici. La acestea, poti adauga Arthur Andersen – candva in top 5 al firmelor de consultanta si excite, care s-a aflat, la un moment dat, in fata unei oferte de a cumpara Google… si a refuzat!

Este necesar sa recunosti oportunitatile si sa actionezi, atunci cand apar. Concentrarea pe branding poate duce la faliment, oricat de cunoscuta ar ajunge afacerea ta, daca ignori oportunitatile.

Ce oportunitate ai acum?

Ai ocazia sa-ti imbunatatesti afacerea, sa-ti consolidezi succesul, sa-ti cresti profiturile. Este incredibil de simplu. Are legatura cu aptitudinile de afaceri si programele de pregatire, dedicate acestora, prin training video, accesibil online.

De regula, programele de training se deruleaza in prezenta unei persoane care repeta aceleasi informatii, prezentate fata in fata, in sesiuni care presupun interactiune. Multe firme isi exprima deschis nevoia de training si, in acelasi timp, se confrunta cu problemele generate de costurile ridicate pentru programele disponibile.

De acum, ai o noua oportunitate la dispozitie. Pe langa faptul ca platforma online este deosebit de flexibila, costurile pot fi accesibile, indiferent de marimea firmei sau de numarul de angajati, pentru ca le stabilesti chiar tu, in functie de preferintele tale.

Ai de ales: te alaturi celor care vor training, insa se blocheaza, frustrati ca este prea scump? Investesti in branding, insa iti asumi riscul sa patesti ca multe branduri, care au dat faliment, in ciuda celebritatii lor? Sau investesti intr-o platforma de training online, accesibila, personalizata, usor de administrat si cu efecte imediate?

Poti obtine mai multe detalii, comentand la acest articol sau folosind zona de contact din subsolul paginii. Accesul la programe de training video este la mare cautare. Daca vei fi printre primii, vei fi cu un pas inaintea celorlalti si vei fi mai eficient.