De la Jay Abraham, după un eveniment organizat de curând de Tony Robbins, pentru a răspunde celor mai mari provocări, pentru a rezolva cele mai mari probleme, pentru a beneficia de cele mai mari oportunități, iată o traducere integrală, să-ți fie de folos!

Poți pune în aplicare imediat toate aceste soluții, care te vor ajuta să gândești diferit, să obții rezultate diferite, recompensându-te pe măsură și oferindu-ți satisfacțiile pe care ți le dorești.

#1. „Cum îmi îmbunătățesc afacerea?”

Vorbește cu cei care obțin cele mai bune performanțe, care câștigă cei mai mulți bani în zona pe care vrei s-o îmbunătățești. Vorbește cu oameni care s-au specializat în industrii diferite, vezi ce fac ei. Caută-i online pe toți care fac ceea ce vrei tu să îmbunătățești și vezi dacă vând tehnologia lor: contactează-i și propune-le să cumperi de la ei licența.

Uită-te la orice model similar sau înrudit și vezi cum funcționează. Uită-te la cei care ajung la publicul țintă la care vrei să ajungi și tu și vezi dacă este posibil să te asociezi cu ei, încheind parteneriate.

#2. „Cum țin pasul cu competitorii mei, dacă aceștia cresc peste mine”

Mergi la cei mai buni dintre cei care-ți recomandă clienți și spune-le așa: „Este nevoie să investim în oamenii pe care ni-i recomanzi cu mai multă generozitate decât o fac competitorii noștri. Așadar, pe oricine crezi că putem ajuta, le vom cumpăra mai întâi _____, astfel încât să nu fie tentați să ne desconsidere afacerea.”

În al doilea rând, este posibil să existe oameni cu firme mai mici sau persoane care s-au retras parțial din activitate și de la care ai putea să cumperi o bază de clienți, oferindu-le permanent un procentaj din câștiguri, dacă acest lucru este legal.

#3. „Cum obțin noi clienți la prețuri mai bune”

Nu intra în același joc pe care-l joacă toată lumea, jucând la fel. Fie local, național online sau offline, găsește oameni specializați pe domenii și fă-i parteneri de marketing, dacă le lipsește piesa de puzzle pe care o ai tu.

De asemenea, poți merge la oameni care au piesa ta de puzzle, dar tu ai un produs sau servicii avansate, încheind convenții cu ei pentru a le ridica oferta la un nivel superior. Găsește oameni care au vândut tot ce au de vândut bazei lor de clienți și oferă acestor clienți produsele și serviciile tale recomandate. Așadar, află cine este deja pe piață – poate fi și un competitor, dacă nu are un produs atât de avansat – și folosește-te de clienții săi.

#4. „Cum clădesc încredere cu potențialii clienți mai repede/mai ușor/mai bine?”

În loc să lași relațiile să pară copleșitoare sau să intimideze, spune „Sună la acest număr și mai întâi vom investi în tine. Te vom învăța, îți vom arăta parte bună, partea rea și partea neplăcută. Îți vom arăta cine este corect. Îți vom arăta strategii. Îți vom da o cale pentru a testa conceptul nostru.

Apoi vom reveni și vom discuta cu tine, iar dacă vom fi compatibil, te vom invita să ni te alături. Oferă căi mai puțin intimidante pentru a-i instrui pe potențialii clienți, înainte să fie necesar să se angajeze în vreun fel față de tine.

#5. „Cum atrag cu produsele/serviciile mele atenția oamenilor/firmelor de nivel înalt?”

Mai întâi, află cine altcineva face acest lucru, cum îl face, unde îl face și cât de bine îl face. La început, nu ai nevoie de prea mulți astfel de oameni. După ce atragi câțiva oameni/câteva firme de cel mai înalt nivel, poți confirma că ai deja clienți.

Mergi la clienții mai mari cu dovezile tale și spune-le „Cred că avem o ofertă care merită atenție și aduce beneficii, dar am vrea să începem cu o demonstrație/mostră gratuită, menită să satisfacă exigențele celor mai importante criterii pe care le găsim împreună, astfel încât să fie suficient de convingătoare pentru a încheia o tranzacție cu noi.”.

#6. „Nu vreau să fac afaceri în același fel ca toți ceilalți din domeniul meu. Ce să fac?”

Mai întâi, lucrează la dezvoltarea mai multor surse de recomandări. Un client generat prin recomandare este mult mai profitabil, mult mai puțin probabil să-ți irosească timpul și mult mai ușor de abordat. Nu poți dezvolta mai multe surse de recomandări până când nu-ți formulezi propunerea unică de valoare.

Așadar, învață toate strategiile de dezvoltare a surselor de recomandări pe care le poți învăța și aplica, investește cu adevărat în construirea, dezvoltarea și îmbogățirea relațiilor cu oamenii care au acces la piața pe care ți-o dorești.

O altă posibilitate este să găsești oameni care s-ar putea să se retragă din activitate și au o reputație bună printre clienții tăi ideali, încheie un acord cu ei, preluând marca lor și portofoliul, plătindu-le de exemplu 25% din câștiguri pentru totdeauna și lucrând cu clienții lor.

#7. „Există atât de multe grupuri posibile de public țintă pentru produsele/serviciile mele. Unde ar trebui să-mi concentrez eforturile de marketing?”

Cel mai mare spărgător de bănci din toate timpurile a fost întrebat, după ce a fost prins: „De ce ai jefuit atât de multe bănci?” Răspunsul lui a fost cât se poate de direct: „Pentru că acolo erau banii.”. Gândește-te la asta pragmatic și mergi și tu acolo unde se află banii.

#8. „Competitorul meu este de vânzare, dar are o clientelă mai largă decât am eu acum. Este o decizie strategică bună să-i preiau afacerea?”

Dacă are un potențial de creștere bun, pe care să-l valorifici fiind mai bun în marketing, în decizii strategice, pentru a-i accentua preeminența, pentru a pune bazele și pentru a dezvolta relațiile cu oamenii la care are acces – și, dacă analizezi clientela, concluzionând că există posibilitatea de extindere pe verticală – atunci, cu siguranță, este o posibilitate.

Dacă are clienți pe care tu n-ai putea să-i susții, poate că i-ai putea vinde în câștig către cineva care s-ar bucura să-i aibă. Întrebarea este, cine și-ar dori să-i cumpere? Poți să-i atragi pe angajații competitorului într-un parteneriat, în care să se asocieze cu tine ca acționari? Mai există și alți furnizori care ar fi suficient de interesați pentru a plăti ca să aibă exclusivitate? Gândește-te la toate posibilitățile, înainte să cheltui o sumă pe care poate nu este necesar s-o investești.

#9. „Clienții mei provin din surse diferite. Câtă importanță ar trebui să dau fiecărei surse?”

Uită-te la cifre și descifrează mesajul lor. Din sută la sută venituri pe care le realizezi, cât provine direct din fiecare sursă? Din asta vei deduce în mare măsură pe ce să te concentrezi.

Următoarele idei vor fi grupate într-o altă serie. Concentrează-te asupra acestora și aplică-le cât mai curând, cât mai multe dintre ele. Uneori, îmbunătățirile se fac treptat, pentru a evita supraîncălzirea circuitelor. Creșterea este garantată, metodele au fost testate cu succes.