Cele mai bune surse de informare sint clientii tai

Daca ai o afacere cu o vechime oarecare, studierea obiceiurilor si preferintelor celor care deja au avut incredere in tine are cea mai mare importanta si este sursa cea mai credibila de informatii utile.

Cate pagini poti citi zilnic? Cat timp ai la dispozitie, pentru a acumula informatii noi, pentru a le distinge pe cele utile de cele redundante si pentru a le testa? Cum le alegi pe cele mai potrivite pentru situatia ta concreta – momentul, bugetul, contextul tau specific?

Pentru training in cresterea vanzarilor, poti apela cu incredere la formatori care sa-ti usureze deciziile, sa-ti puna la dispozitie instrumente pe care sa le folosesti cu scopul de a raspunde eficient la intrebarile de sus. Recomandarile se bazeaza pe experienta practica, economisindu-ti timp, bani si energie.

Trainingul te ajuta sa selectezi si sa asimilezi mai eficient informatiile de care ai nevoie, din asaltul informativ zilnic pe care il suporti. Comprima timpul si iti ofera mijloace de testare deja verificate de altii. Te ajuta sa alegi.

Daca iti lansezi o afacere, aloca o suma pentru a testa, inainte de la porni cu toate panzele sus. Unele ajustari se pot face din mers, insa depinde de volum – costul ajustarilor te poate coplesi, daca ignori importanta testarii la scara mica, in conditii de laborator.

Este vital ca mesajele tale de promovare sa vorbeasca publicului potrivit, in momentul potrivit, intr-un limbaj comun, usor de recunoscut, cu care se identifica si la care reactioneaza. Altfel, bugetul tau sau cel putin o parte insemnata se pierde in frustrari repetate.

Cele mai folosite canale de promovare – poate si pentru ca functioneaza eficient, cu un randament apreciabil – vizeaza obiective bine definite de profitabilitate. Ce prefera publicul tau tinta?

In ordinea preferintelor publicului, conform concluziilor unui studiu de piata recent, aceste canale de promovare sint:

– pagina proprie de Internet, pentru 81% dintre afacerile B2B,

– emailul – 71%,

– SEO – 54%,

– social media – 41%,

– blogurile – 39%,

– evenimentele online (seminarii, cursuri, etc.) – 36%,

– PPC – 35%,

– bannerele online – 26%.

Ideile au valoare doar in masura in care sint testate. Contextul testelor este, de asemenea, important, pentru ca rezultatele sa fie relevante. Cresterea vanzarilor este direct corelata cu relevanta ideilor implementate pentru publicul tau tinta. Relevanta se poate antrena. Inscrie-te la training, cu echipa ta!