O publicatie prestigioasa a decis sa acorde mai multa atentie unor instrumente de marketing profitabil contextual. Cu alte cuvinte, Washington Post va afisa reclame pentru cititori in functie de articolele pe care le prefera, in contextul temei abordate.

Conform articolului publicat de Business Insider aici, decizia a fost luata dupa mai multe studii riguroase asupra preferintelor publicului. In acest fel, reclamele pot fi personalizate, fara sa fie percepute ca deranjante sau de-a dreptul suspecte.

Cititorii care au vazut reclame afisate contextual cu ajutorul instrumentelor FeedBuilder au inregistrat o rata de clic mai mare cu 20%, ceea ce permite si o afisare scalabila, dinamica, a mai multor reclame. Astfel, se evita situatia neplacuta ca publicul sa fie expus acelorasi reclame, in mod repetat.

Marketing profitabil contextual pentru bloguri?

Blogurile bine scrise au multi cititori, cu abonati care revin frecvent, distribuie activ articolele citite, comenteaza si devin promotori. Un instrument ca FeedBuilder poate fi foarte util pentru blogurile care afiseaza reclame.

Despre instrumente alternative de marketing profitabil contextual mai pot citi si aici. Bidvertiser vine si cu informatii utile din studii periodice. Mixpanel vine cu analize ale comportamentului cumparatorilor vizati, oferind detalii despre “de ce” si despre experimente care pot fi rulate cu bugete rezonabile, inainte de lansarea pe scara larga a unei campanii.

Firebase este o platforma care vine la pachet cu o multime de informatii despre miscarea in timp real a campaniilor afisate pe mobile. Poti monitoriza performantele unei campanii, poti face teste A/B, ai acces la o baza de date in timp real, primesti sugestii si predictii dinamice.

Optiuni multe, ai de unde alege, spor la treaba! Orice idee de afacere, cu exceptia unui fericit monopol, are nevoie de o promovare eficienta. Succesul este la indemana, cu solutii alese folosind informatii complete, din surse verificate, cu performante testate practic.