Exista si platforme pe care poti valorifica idei de marketing cu raspuns direct mult mai eficient si cu investitii modice, fata de cele mai cunoscute si mai aglomerate. O astfel de optiune este Reddit, care tocmai a adaugat o baterie de instrumente dedicate performantelor. Articolul de aici intra in detalii tehnice de cost, programare si exemple.

Imbunatatirile platformei au fost remarcate inclusiv de investitori, strangand o finantare totala de peste 550 de milioane de dolari. Accentul este pus pe utilizarea combinata a instrumentelor, spre deosebire de randamentul folosirii lor individuale.

Reddit este o platforma predilecta pentru pionerii adoptarii noutatilor tehnologice. Se asteapta noi imbunatatiri pentru administrarea si optimizarea campaniilor, inclusiv din perspectiva relevantei reclamelor pentru utilizatori. Printre prioritatile declarate se afla comunitatile active si cresterea lor.

Crestere spectaculoasa: marketing cu raspuns direct

Chiar daca utilizatorii de Reddit au apetenta ceva mai redusa pentru platformele cunoscute de social media, si aici exista idei de marketing cu raspuns direct pe care le poti valorifica eficient. Mai exact, pe Snapchat. Fata de anul anterior, incasarile au crescut cu 36%, pana la 389,8 milioane de dolari. Acest lucru s-a bazat in mare masura si pe contributia celor 1,400 de firme care s-au promovat, facandu-si publicitate pe aceasta platforma in cursul anului 2018, in diferite formate.

Totodata, conform articolului de aici, 64% dintre marci s-au promovat numai in cursul unui singur trimestru din 2018, 19% au facut-o timp de doua trimestre, 9% timp de trei trimestre si 8% pe parcursul intregului an. Cea mai intensa activitate a fost inregistrata in trimestrul al treilea.

Astfel, cu o crestere mare in ultimul an, atat Reddit si Snapchat au inceput sa fie tot mai atractive. Si alte solutii si idei de marketing cu raspuns direct pot genera surprize placute, cu un randament excelent al investitiei in promovare. Vines, clipuri video de pana la 6 secunde, pot atrage rapid atentia, cu umor si utilitate.

Pe langa metodele traditionale de marketing direct, cum ar fi emailingul, despre care poti citi aici, iata ca apar solutii noi si, cel putin deocamdata, mai accesibile din punct de vedere al costurilor, mai bine tintite asupra unei nise de piata si intr-o crestere mai rapida decat alte variante. Succes!