În căutarea soluției optime pentru problemele cu care te confrunți, aceste exemple de email marketing pot lămuri foarte bine situația. Folosește selecția de mai jos pentru a lua o decizie, pentru a compara și adapta opțiunile deja testate sau pentru a concepe altele noi.

Primul set de exemple, preluat de la Kissmetrics și disponibil aici, se referă la modele de campanii de email marketing, bazate pe selectarea țintelor pe criterii comportamentale. Vei vedea 29 mesaje trimise fie la înscrierea într-o comunitate, fie la abandonarea unor cumpărături online, fie cu ocazia unor notificări diverse, cu scopul construirii, consolidării sau valorificării unei relații cu clienții.

Printre campaniile selectate pentru aceste exemple se află cele ale Facebook, Airbnb, Quora Netflix, Pinterest, Adidas și alte nume recunoscute peste tot în lume. Prin urmare, dacă așa procedează cei mai mari și mai buni, înseamnă că știu ei ceva… și poți profita, aflând și tu!

Al doilea set de exemple, preluat de la Hubspot, include stiluri de webdesign cu impact excelent asupra optimizării pentru motoarele de căutare și pentru vizitatori – umani și boți. Valoarea exemplelor de aici include atât elemente de design, cât și elemente de conținut, menite să atragă și să păstreze interesul cumpărătorilor.

Printre referințe se numără HelpScout și Evernote, iar elementele luate în discuție includ de la ușurința navigării, estetică și ierarhie vizuală, până la bogăția de conținut și limbajul folosit în informațiile prezentate. Plasarea contextuală a informațiilor cere desprinderea de propria logică și asumarea logicii vizitatorului, având la bază nevoile și profilul (portretul robot) al acestuia.

Resurse și recomandări de la expertul tău în email marketing

Atât pentru email marketing cât și pentru SEO există o multitudine de resurse pentru recomandări, studii de caz și exemple practice. Colecțiile de articole grupate sub titlurile „Exemple” și „Studii, rapoarte și surse” includ sute de astfel de opțiuni la îndemână. Indiferent de alegere, este de preferat să testezi mai multe variante și să decizi în funcție de rezultatele testelor. Apoi, adaptează și implementează ceea ce îndeplinește cele mai multe dintre criteriile tale de selecție.

Odată citit acest articol, întreabă-te: cât timp ai la dispoziție, pentru a căuta și aplica soluția potrivită afacerii tale? De ce volum de cunoștințe ai nevoie, pentru a reuși să pui în aplicare informațiile pe care le-ai descoperit în exemplele de mai sus? Cât ar putea costa evaluarea, testarea, implementarea și monitorizarea funcționării acestor metode pentru tine? Cum poți face mai eficient toate aceste lucruri? Cine te poate ajuta? Pregătește-te pentru succes printr-un marketing profitabil!

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on LinkedInShare on Google+