Dacă vei putea schimba ceva în 2017, cum vei face această schimbare?

Deseori, aplicând idei de marketing, apare tentația de a face mai multe schimbări deodată, fără a le corela între ele, cu riscul de a induce dezordine într-un sistem funcțional, dar perfectibil. Armonia este esențială, iar schimbările benefice sînt cele care pot fi absorbite de sistemul tău de lucru în mod cursiv, fluent, lin.

Cele 5 resurse de aici au rolul de a-ți oferi opțiuni deschise pentru a pune idei de marketing la lucru, în mod eficient. Așadar, ia-le pe rând și adaptează-le pe acelea care ți se potrivesc – iar dacă ești printre excepțiile care consideră că toate aceste de idei de marketing și resurse vor fi utile, combină-le treptat, în ordinea lor firească.

#1. Curata.com este o resursă dedicată preponderent generării de conținut, cu o bibliotecă vastă de unelte specifice pentru această activitate: strategii, instrumente de analiză, promoții, etc.

#2. Dexmedia.com este dedicată unor teme mai vaste, de la tehnici și instrumente de marketing prin mobil, la SEM și PPC, SEO, Social Media, blogging, CRM, email marketing, webinarii și alte mijloace și canale de promovare eficiente.

#3. TheDrum.com are ca motto convingerea că marketingul poate schimba lumea. Făcând apel la tehnologie, cei de la The Drum abordează subiecte arzătoare, prezentate în mod atrăgător, ușor de înțeles și cu o abordare practică.

#4. Business.com abordează aspecte specifice antreprenorilor și firmelor mici și mijlocii, pentru care propune subiecte din finanțe, resurse umane, marketing, vânzări și tehnologie.

#5. SmallBizTrends.com propune o serie de idei de marketing pentru Crăciun și oferă periodic soluții pentru probleme de management, de tehnologie sau de finanțe, inclusiv ghiduri, francize, interviuri și studii de piață utile și relevante.

Adaugă-le la celelalte resurse despre care poți găsi articole folosind butonul de căutare din dreapta sus și dozează-ți timpul, astfel încât căutările să-ți fie încununate de succes. Publicitatea digitală se mișcă rapid, 2017 va fi un an de creștere, îndeosebi pentru publicitatea programatică.

În premieră, ca pondere în totalul bugetelor de promovare, se mizează pe faptul că publicitatea digitală va depăși publicitatea Tv. Deși campaniile Tv au avut mereu avantajul relativ al indicatorilor de măsurare pentru audiențe și implicit pentru randamentul sumelor investite, iată că precizia instrumentelor digitale prevalează.

Practic, principalul avantaj al publicității programatice este posibilitatea de a ajusta în timp real, efectiv în secunde, sumele alocate și decizia de a publica o reclamă, plătind pentru afișarea ei numai când se îndeplinesc criteriile stabilite de plătitor pentru a filtra publicul, în conformitate cu trăsăturile clientului ideal.

Așadar, folosește aceste resurse suplimentare și mulțimea de idei de marketing, instrumente și unelte pe care le ai la dispoziție, astfel încât 2017 să fie un an bun, fundamentat pe ceea ce alegi și anticipezi că vei pune în aplicare.