Tristețea produselor excelente care rămân în umbră vine din numărul scăzut de oameni care se bucură de astfel de beneficii.
Același lucru se întâmplă cu invențiile geniale și ideile despre care află prea puțini, pentru a revoluționa viața și schimba lumea.

Promovarea se poate face fără a risipi averi. Este suficient un plan testat, perseverență și investiții legate, condiționate și garantate pentru succes.

Cum este posibil să eviți războiul prețurilor?

Comunicarea constantă și măsurarea rezultatelor înseamnă realizarea unor conexiuni care oferă capital de încredere monetizat asemeni obligațiunilor. Resurse există, este necesară și suficientă mobilizarea lor.

Ajunge doar să ceri. Un exemplu relevant se află în campaniile de crowdfunding. Alt exemplu se remarcă pe platformele de publicitate prin anunțuri, cu opțiuni gratuite.

Discounturile, reducerile și alte forme de bătălii date în jurul prețului celui mai mic, sacrifică făr scrupule orice urmă de calitate. Deseori, consecințele grave merg până la efecte de-a dreptul toxice, periculoase pentru utlizatori.

Există bursă, inclusiv secundară, pentru acțiuni și pentru tot felul de produse și servicii. Apelează la formele de asociere profesională, beneficiind de campanii de promovare asociativă, de grup. Utilizează schimburile în regim barter, contraprestațiile, recomandările reciproce.

Războiul prețurilor este un prilej de îmbogățire pentru mulți escroci, lipsiți de scrupule, cum ar fi infractorii cibernetici. Aceștia înșeală și fură, mizând tocmai pe goana după chilipiruri și ocazii excepționale… lansând oferte false! Atenție mare, mai ales în perioada sărbătorilor de sezon și a lichidărilor de stocuri.