Un restaurant s-a reprofilat pentru a vinde online, cu livrare la domiciliu, pește și fructe de mare, pentru clienții doritori de gusturi proaspete, preparate sănătoase și fierbinți, la comandă. Se promovează mai ales prin platforme de social media, cu campanii bine susținute, incluzând chiar și abonamente și reduceri consistente: https://fishtodoor.ro/. O idee excelentă!

Aceasta este o abordare de succes de la noi. Mai puteți găsi aici alte idei de marketing profitabil, cinci la număr, publicate de Marketing Sherpa, un laborator de idei testate în viața de zi cu zi, cu experți cu vechime și portofoliu impresionant, cu multe informații, inclusiv cu servicii furnizate gratuit, la cel mai înalt nivel de calitate.

#1. O companie de consultanță și-a crescut cu 70% traficul web generat de social media prin activarea angajaților săi. Aici poți citi detaliile.

#2. O altă firmă de consultanță cu profil de activitate foarte concentrat la nivel local a generat leaduri de calitate foarte ridicată prin campanii țintite cu precizie prin social media (distanță maximă de 6 kilometri, cu interes clar definit și în categoria de vârstă vizată pe baza criteriilor definite de publicul țintă urmărit).

#3. Promovarea partenerilor și a clienților existenți contribuie la o creștere rapidă a vânzărilor pentru asocierea dintre o organizație dedicată reîmpăduririi, un restaurant și revistele interesate de acest subiect. Poți afla cum, citind detaliile aici.

#4. O schimbare în secțiunea de „întrebări frecvente” a paginii de Internet a generat îmbunătățirea leadurilor, prin urmărirea fidelă a procesului de conversie pentru clienții unui salon terapeutic.

#5. Cunoscuta companie Hoover și-a dublat vânzările prin distribuitori după o campanie directă de promovare pentru cele mai recente inovații dedicate spălării covoarelor și mochetelor, în cadrul unor reclame DRTV de 30 de minute, care au permis furnizarea unor detalii complete de funcționare a noii tehnologii, descrierea beneficiilor și construirea unei relații cu telespectatorii.

Ultima idee de marketing profitabil se referă la… acțiuni de evitat! Nu încercați să vindeți vin prin campanii de promovare la radio. Cel puțin, așa a concluzionat fondatorul clubului Uncorked Ventures, după ce a vândut o singură sticlă de vin, de pe urma unei campanii radio în cadrul unei emisiuni cu 500,000 de ascultători.

Mult succes în alegerile pe care le faceți în timp de criză, mulți conservă activitatea, măsoară de zece ori și taie o dată!