Îm pragul articolului cu numărul 500, eficiența acestei înșiruiri de informații este evaluată numai de utilizatorii uneia sau mai multor idei de marketing profitabil, pornind de la resursele publicate, instrumentele practice, exemplele și studiile de caz parcurse.

Acum 9 ani, un client utiliza un anumit format pentru pliantul pe care îl agăța în ușile apartamentelor din zona unde plăcintăria își vindea delicioasele, lăudatele și unicele preparate, așa cum spuneau chiar cei care le-au comandat și mâncat, revenind și recomandându-le, inclusiv la târguri de produse tradiționale și la emisiuni Tv locale. Cel puțin săptămânal, astfel de pliante continuă să apară și azi la uși, semn că este o metodă eficientă de marketing profitabil.

Care este rata de conversie? Un răspuns profesionist poate avea la bază experiența reală a celor care utilizează metoda respectivă. În același fel, Marketing Sherpa culege și împărtășește aici confesiunile unor profesioniști din 12 domenii de activitate B2C și B2B, în privința eficienței metodelor de marketing profitabil pe care le folosesc, de la asigurări de viață la mâncare, de la servicii juridice la software.

Fie ca reper, fie ca inspirație, lectura merită cele câteva minute bune de atenție, poate chiar cu un răgaz pentru reținerea și preluarea unora dintre exemplele din acest articol, pentru îmbunătățirea rezultatelor viitoare. Spor la toate și, dacă vă putem fi de folos și mai mult, dați-ne un semn!