Daca o cofetarie poate prospera multumita confirmarilor sociale, ce te impiedica sa le folosesti si tu, pentru a simti gustul dulce al succesului?

Poate ca vecinatatea unui laborator de cofetarie poate influenta – si in bine – orice copilarie. Oare, de ce spunem “Casa, dulce casa!”?

Alegerea locului in care sa organizezi nunta poate fi influentata de laboratorul de cofetarie. De exemplu, recomand torturile de nunta de la Cofetaria Ana.

Experientele dulci parca alunga grijile, exista teste stiintifice care demonstreaza legatura dintre gustul dulce si senzatia de fericire.

In cautarea fericirii, oprirea cea mai la indemana este in fata unei vitrine de cofetarii. La majoritatea cofetariilor bune si foarte bune, un prim indiciu al calitati este… coada!

Un astfel de exemplu este in zona Piata Iancului, in Bucuresti. Alte exemple sint cofetariile Agapitos si Armonia in Bucuresti, Egreta in Targu Mures, Cafe Anglais – Dulce by Paula din Galati sau La Creme in Cluj.

Ce au in comun, dincolo de torturi si prajituri delicioase? Puterea confirmarilor sociale, a recomandarilor le asigura clientela. “Se duce vorba”, pentru ca produsele sint foarte bune.

Pe de o parte, trecatorii vad ca e lume, animatie, coada (rand) – asta starneste curiozitate si interes – adica genereaza solicitari. Coada este o confirmare sociala.

Pe de alta parte, oamenii de la coada fac cel putin doua lucruri: cumpara si vorbesc despre asta. Mai mult: cei care cumpara sint, de cele mai multe ori, oameni care revin.

Ce poti prelua de la cofetarii pentru propriul tau marketing? Cum poti face ca oamenii sa revina, sa vorbeasca despre produsele tale, sa fie dispusi sa stea la coada pentru ele?

Sigur, mai exista si alte cofetarii cu produse foarte bune. Ce face diferenta? Poate fi ambianta, servirea, grija si atentia pentru cumparatori? Cat de mult conteaza decorul vesel, colorat, curatenia, varietatea produselor sau locatia unei cofetarii?

Care este reteta succesului tau? Folosesti la maxim potentialul confirmarilor sociale de la clientii tai? Cei care cumpara de la tine te recomanda, fara sa stea pe ganduri, cu caldura?

Ce poti face pentru cresterea vanzarilor, prin obtinerea mai multor recomandari de la clientii existenti, pentru a-i determina sa revina, sa mai cumpere de la tine?

Împărtășește cu un clic...Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+