Printre cele mai frecvente căutări se află diferitele oportunități de afaceri prin care oamenii își propun să-și îmbunătățească viața

Fie că este vorba despre căutări online, fie întrebări adresate consultanților de afaceri sau firmelor care oferă asistență pentru obținerea de fonduri europene nerambursabile, aceste căutări arată o creștere a inițiativei private.oportunitati de afaceri

Printre preocupările întreprinzătorilor aflați în căutarea unei afaceri de succes se află nevoia de a culege cât mai multe idei de afaceri, de preferat testate, cu rezultate demonstrate în practică, pe care să le poată implementa rapid, ușor, pe baza unui plan de marketing simplu.

O afacere la domiciliu permite, cel puțin la prima vedere, o independență mult mai mare, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al flexibilității programului de lucru. O afacere de acasă poate urmări creșterea vânzărilor fie printr-o activitate derulată online, fie in franciză, fie valorificând anumite abilități profesionale ale întreprinzătorilor.

Cele mai profitabile afaceri vor fi cele care vor reuși să câștige rapid încrederea clienților, să-i fidelizeze și să-i convingă să revină și să recomande clienți noi, pentru a împlini o dorință importantă sau pentru a rezolva o problemă spinoasă într-un mod eficient și plăcut.

Astfel de afaceri profitabile vor genera un șir de efecte pozitive în jurul lor, contribuind la creșterea vânzărilor și pentru furnizorii lor, sprijinindu-se reciproc, inclusiv prin eventuale asocieri și parteneriate, care să vizeze același public țintă, împărțind cheltuielile de promovare.

Unele lucruri simple se pot transforma în obstacole aparent insurmontabile pentru începerea unei afaceri. O astfel de problemă poate fi, de exemplu, lipsa de timp, necesar culegerii de informații și acumulării de cunoștințe de marketing, legislative, financiar-contabile și așa mai departe.

Idei de afaceri strălucite se pierd datorită lipsei de finanțare, pentru că fondurile se atrag pe baza unui plan de marketing, pe care autorul ideii nu s-a priceput sau n-a avut timp să-l întocmească în mod profesional, să-l suțină și să-l promoveze către potențialii investitori.

Alți oameni, care se gândesc la deschiderea unei afaceri proprii, au capitalul necesar pentru începerea unei afaceri, însă ezită în alegerea unui domeniu de activitate, fiindcă apare teama, nesiguranța privind viitorul afacerii. Toți își doresc să desfășoare cele mai profitabile afaceri, nu-i așa? Contează și cum o faci – dacă vrei să reușești pe termen lung, este necesar să te pregătești temeinic!

Dintre aceștia, puțini apelează la consultanți, la specialiști, experți care zi de zi pun la dispoziția întreprinzătorilor resurse importante de timp, cunoștințe și energie, dedicate și verificate în lansarea și dezvoltarea unor afaceri profitabile. Există o teamă nejustificată de costuri, chiar înainte de a încerca abordarea unor astfel de experți.

Mai mult, dintre cei care fac și acest pas, unii se rezumă la primul contact cu un singur consultant și, în caz de nemulțumire, renunță să mai contacteze un al doilea și al treilea specialist. Ca și în alte domenii, perseverența poate sparge gheața. Este o chestiune de chimie, de empatie, de potrivire, atunci când cauți un consultant, care să te ajute să te lansezi și să crești afaceri de succes.

Cea mai bună afacere este să investești în tine însuți – în abilitățile pe care ți le-au confirmat cei din jur, ți le-au cerut cu insistență și au contat pe ele. Investește într-o pasiune, într-o activitate la care te pricepi, pe care o faci cu plăcere, cu rezultate bune, în mod repetat, cu ușurință și profitabil.

Pentru celelalte activități, IT, contabilitate, navigare printre norme și legi, pentru strategii de marketing, pentru training și consiliere care să te ajute la lansarea unei afaceri de succes și creșterea vânzărilor apelează la experți.