Pe lângă cele patru metode de concepere a unui mesaj de marketing profitabil din articolul anterior, contează și modul în care poţi concepe mesajul tău de marketing cu cel mai puternic impact…

PASUL 1: Alege subiectul mesajului de marketing asupra căruia te concentrezi

Ceea ce trebuie să decizi mai întâi, este care dintre cele 4 subiecte are cel mai puternic impact pentru produsele sau serviciile tale. Care subiect descrie cel mai bine cel mai important beneficiu pe care îl oferi?

PASUL 2: Leagă beneficiul din subiect de potenţialul cumpărător

Scrie despre lucrurile care sunt importante pentru potenţialii tăi cumpărători şi arată că tu eşti expertul în domeniul care-i interesează. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să scrii patru sau cinci presupuneri pe care le faci despre potenţialii tăi cumpărători pe care-i vizezi, care să definească nevoile şi dorinţele lor pentru produsele sau serviciile tale.

Alcătuieşte o listă a situaţiilor în care se află cumpărătorii tăi, atunci când apelează la produsele sau serviciile tale. Încearcă să te limitezi la 5-7 situaţii şi apoi scrie un exemplu concis şi clar din realitate pentru fiecare situaţie. De exemplu…

„Ana se trezeşte în fiecare dimineaţă cu o durere de spate. Se ameliorează în timpul zilei, dar nu-i trece complet”.

Apoi, întreabă-te dacă potenţialii tăi cumpărători se regăsesc în aceste situaţii. Pune-le în ordine, începând cu cele mai frecvente şi mai importante.

PASUL 3: Comunică beneficiul

Ultimul lucru pe care trebuie să-l faci în comunicările tale de marketing este să-l faci pe potenţialul cumpărător să vadă beneficiul produselor sau serviciilor tale. Trebuie să-i arăţi cu claritate…

  • Care este beneficiul
  • Cum faci să simtă diferenţa benefică în viaţa lui
  • De ce poţi să faci acest lucru cu succes

Când combini cei trei paşi cu subiectul potrivit, potenţialilor tăi cumpărători le va fi foarte dificil să te ignore. De ce? Pentru că ţi-ai adaptat mesajul la piaţă, conectându-te cu ei la un nivel foarte înalt. Fă acest lucru şi, crede-mă, vei vedea o creştere uriaşă a vânzărilor şi profiturilor tale!

Dacă vei urmări programele TV, vei putea distinge între reclamele care urmează acești pași, folosind mesajul perfect de promovare, și cele care mai au de adăugat elemente ale unui marketing profitabil!